Error Message: DELETE command denied to user 'svc_cms'@'localhost' for table '4XY'

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Joep van Dongen

Joep van Dongen

01/06/2012 09:09:16
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een functie geschreven die cvs bestanden naar mijn database schrijft en daarna meteen verwijderd uit de desbetreffende map.

Lokaal werkt alles prima en doet hij precies wat hij moet doen. Op de webserver waar ik hem nu probeer krijg ik de volgende ERROR:

SQLSTATE code: 00000
Error code: 1142
Error Message: DELETE command denied to user 'svc_cms'@'localhost' for table '4XY'

Krijg het niet opgelost... heeft iemand een idee waar deze error vandaan komt?

Alvast bedankt

Groetjes

Joep

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 08:42:36

Chris PHP

Chris PHP

01/06/2012 09:10:44
Quote Anchor link
Ziet ernaar uit dat het account geen rechten heeft om DELETE te mogen gebruiken.

Joep van Dongen

Joep van Dongen

01/06/2012 09:41:38
Quote Anchor link
Ja zoiets dacht ik al inderdaad. Maar waar kan ik die instellingen aanpassen? Kan namelijk nergens vinden waar ik die rechten kan aanpassen

Chris PHP

Chris PHP

01/06/2012 09:43:18
Quote Anchor link
Dat zou je in je Control Panel moeten doen van je hosting, daar kun je accounts aanmaken en de rechten wijzigen.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

01/06/2012 10:14:34
Quote Anchor link
dit kan je aanpassen in je phpmyadmin bij de rechten van de gebruiker...
aangezien het ook een error msg is uit phpmyadmin....

Hier heb je een voorbeeldje van hoe de rechten structuur/overzicht eruit zien in phpmyadmin
Afbeelding
Gewijzigd op 01/06/2012 10:15:54 door Marco PHPJunky

Chris PHP

Chris PHP

01/06/2012 10:18:08
Quote Anchor link
@Marco,

Kijk dat is nog eens netjes, gelijk een screentje erbij :D

@Joep, als je ook Phpmyadmin hebt, kijk dan eens naar de oplossing van Marco.

Joep van Dongen

Joep van Dongen

01/06/2012 10:25:22
Quote Anchor link
Helaas kan ik daar niet bij aangezien het via een externe partij gaat. Komt er op neer dat ze die gebruiker rechten moeten geven op die database en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Bedankt voor de reactie in ieder geval:)

Chris PHP

Chris PHP

01/06/2012 10:42:27
Quote Anchor link
Joep,

Je beheerd je eigen hosting voor je site niet dan? Of ben je bezig met een project/opdracht voor iemand anders?

Graag gedaan, het is idd een rechten questie.

Toevoeging op 01/06/2012 10:43:46:

P.S. Mischien wel slim om dit type meldingen niet weer te geven als de site online staat. Nu hebben ze een user name, hoeven ze alleen nog maar een brute force/dictionary attack uit te voeren.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.