Error paypal betaling !!
ik krijg deze error zodra ik met paypal wil betalen op mijn website :
Er heeft een fout opgetreden: Security header is not valid
Ik heb wel de gebruikersnaam, wachtwoord en handtekening ingevoerd van de api
Waar kan het nog meer aanliggen ? iemand enig idee ?
Kan het zijn dat ik onderstaande code iets moet aanpassen, want de gevens zoals wachtwoord, handtekening en emailadres zijn ingevoerd in het admin paneel.
Ik heb wel een code die heet paypal_config.php zie hieronder :
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
if(PAYPAL_TEST == 1) {
$mode = 'sandbox';
} else {
$mode = 'live';
}
$PayPalMode = $mode; // sandbox or live
$PayPalApiUsername = PAYPAL_EMAIL; //PayPal API Username
$PayPalApiPassword = PAYPAL_PASSWORD; //Paypal API password
$PayPalApiSignature = PAYPAL_SIGNATURE; //Paypal API Signature
$PayPalCurrencyCode = 'EUR'; //Paypal Currency Code
$PayPalReturnURL = fURL::getDomain() . INSTALL_LOCATION . '/payment_completed.php?provider=paypal'; //Point to process.php page
$PayPalCancelURL = fURL::getDomain() . INSTALL_LOCATION; //Cancel URL if user clicks cancel
?>
if(PAYPAL_TEST == 1) {
$mode = 'sandbox';
} else {
$mode = 'live';
}
$PayPalMode = $mode; // sandbox or live
$PayPalApiUsername = PAYPAL_EMAIL; //PayPal API Username
$PayPalApiPassword = PAYPAL_PASSWORD; //Paypal API password
$PayPalApiSignature = PAYPAL_SIGNATURE; //Paypal API Signature
$PayPalCurrencyCode = 'EUR'; //Paypal Currency Code
$PayPalReturnURL = fURL::getDomain() . INSTALL_LOCATION . '/payment_completed.php?provider=paypal'; //Point to process.php page
$PayPalCancelURL = fURL::getDomain() . INSTALL_LOCATION; //Cancel URL if user clicks cancel
?>
https://support.bigcommerce.com/questions/1150/What+does+%22Security+Header+is+Not+Valid+10002%22+for+PayPal+mean%3F
Het lijkt erop dat je inlog-gegevens niet kloppen. Even double-checken anders.
Als ik dit lees: Het lijkt erop dat je inlog-gegevens niet kloppen. Even double-checken anders.
Gewijzigd op 07/02/2014 13:27:48 door - Ariën -
maar toch werkt het nog niet, ik weet alleen niet waar ik kan zien of ik sandbox of live mode aan heb staan.
In mijn admin paneel staat de test mode in iedergeval op nee.
Enig idee of het nog ergens anders aan kan staan ?
Wat houdt je tegen om PAYPAL_TEST eens te echo'en? Dan weet je of de mode op sandbox staat, of op live.
De laatste moet hij staan,a ls je de site ook live hebt staan voor bezoekers.
uh echo'en? geen idee wat je bedoeld, ik heb hem wel een keer op 0 gezet maar toen gebeurde er niks :(
Dit even uitvoeren aan het eind van je config ofzo, en je ziet hoe het ingesteld is.
Gewijzigd op 07/02/2014 13:45:06 door - Ariën -
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/config.php:72) in /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/index.php on line 10
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/config.php:72) in /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/flourish/fURL.php on line 188
http://1-product.nl/order.php
Dit is wat ik tezien krijg als ik jou stukje code plaats onderaan config.php
In ieder geval dus plaatsen NA je session_start().
uh in mijn config.php staat geen session_start :)
Gewijzigd op 07/02/2014 14:49:51 door - Ariën -
Ja maar dat zag ik niet toen ik dit erin stopte , maar ik zal het weghalen
Niet vervelend bedoeld, maar als ik al op die error zoek op Google of hier op PHPhulp, kom ik al een hoop oplossingen tegen. Misschien loont het om zelf ook eens eerst te zoeken en dan pas te vragen.
en toch blijft hij dit probleem geven. Ik vraag pas op het forum als de google oplossingen niet helpen
In de error kan je opmaken dat de output die je op het scherm zal zien op inc/config.php lijn 73 staat. En dat dit conflicteert met index.php lijn 10.
Zie je nu in welke modus je script draait, door $PayPalMode of $mode te echo'en?
Gewijzigd op 07/02/2014 14:57:56 door - Ariën -
En nee je ziet dan status : ............ en dan helemaal niks
Simone Joosten op 07/02/2014 15:01:06:
Dat is juit het grappige, de config gaat niet verder dan lijn 70 :(
Dan staat daar vast nog whitespace achter.
Dus een enter en/of spaties e.d.
i.p.v. regel 7. Dan staat het hele script op live.
Onbegrijpelijk waarom het zo dubbel op is? Eerst een 'constante' die een vergelijking doet, en dan nog een variabele overschrijven.
Gewijzigd op 07/02/2014 15:08:04 door - Ariën -
$PayPalMode = "live"; // sandbox or live
Of: PAYPAL_EMAIL, PAYPAL_PASSWORDen PAYPAL_SIGNATURE, hebben geen waarde. Ik vraag me af waar die dan worden opgeslagen als je die in de Adminpanel invult?
Gewijzigd op 07/02/2014 15:15:29 door - Ariën -
ik kan ze helaas niet hier neer zetten
Anyway, ik vraag me af waar PAYPAL_EMAIL, PAYPAL_PASSWORD en PAYPAL_SIGNATURE, worden opgeslagen, als je die in de Adminpanel invult?
Geen idee welke editor je gebruikt, maar met een goede editor kan je gewoon op bijv. PAYPAL_EMAIL zoeken binnen je gehele source.
Gewijzigd op 07/02/2014 15:18:01 door - Ariën -