Error paypal betaling !!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 13:16:40
Quote Anchor link
error paypal betaling ?

ik krijg deze error zodra ik met paypal wil betalen op mijn website :

Er heeft een fout opgetreden: Security header is not valid

Ik heb wel de gebruikersnaam, wachtwoord en handtekening ingevoerd van de api

Waar kan het nog meer aanliggen ? iemand enig idee ?

Kan het zijn dat ik onderstaande code iets moet aanpassen, want de gevens zoals wachtwoord, handtekening en emailadres zijn ingevoerd in het admin paneel.

Ik heb wel een code die heet paypal_config.php zie hieronder :

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<?php
if(PAYPAL_TEST == 1) {
    $mode = 'sandbox';
}
else {
    $mode = 'live';  
}

$PayPalMode             = $mode; // sandbox or live
$PayPalApiUsername         = PAYPAL_EMAIL; //PayPal API Username
$PayPalApiPassword         = PAYPAL_PASSWORD; //Paypal API password
$PayPalApiSignature     = PAYPAL_SIGNATURE; //Paypal API Signature
$PayPalCurrencyCode     = 'EUR'; //Paypal Currency Code
$PayPalReturnURL         = fURL::getDomain() . INSTALL_LOCATION . '/payment_completed.php?provider=paypal'; //Point to process.php page
$PayPalCancelURL         = fURL::getDomain() . INSTALL_LOCATION; //Cancel URL if user clicks cancel
?>

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 01:16:26

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 13:27:00
Quote Anchor link
Als ik dit lees: https://support.bigcommerce.com/questions/1150/What+does+%22Security+Header+is+Not+Valid+10002%22+for+PayPal+mean%3F

Het lijkt erop dat je inlog-gegevens niet kloppen. Even double-checken anders.
Gewijzigd op 07/02/2014 13:27:48 door - Ariën -

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 13:30:09
Quote Anchor link
hoi, dat had ik ook gevonden, ik heb het ook opnieuw ingevoerd via het kladblok systeem wat ze aanraden
maar toch werkt het nog niet, ik weet alleen niet waar ik kan zien of ik sandbox of live mode aan heb staan.

In mijn admin paneel staat de test mode in iedergeval op nee.

Enig idee of het nog ergens anders aan kan staan ?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 13:35:08
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
if(PAYPAL_TEST == 1) {
    $mode = 'sandbox';
} else {
    $mode = 'live';  
}

Wat houdt je tegen om PAYPAL_TEST eens te echo'en? Dan weet je of de mode op sandbox staat, of op live.
De laatste moet hij staan,a ls je de site ook live hebt staan voor bezoekers.

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 13:40:44
Quote Anchor link
uh echo'en? geen idee wat je bedoeld, ik heb hem wel een keer op 0 gezet maar toen gebeurde er niks :(

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 13:44:35
Quote Anchor link
Kom op nou, je weet toch inmiddels wel hoe de basis van PHP werkt? ;-)
Code (php)
1
2
3
<?php
echo "status is:".$mode;
?>

Dit even uitvoeren aan het eind van je config ofzo, en je ziet hoe het ingesteld is.
Gewijzigd op 07/02/2014 13:45:06 door - Ariën -

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 14:35:41
Quote Anchor link
status is:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/config.php:72) in /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/index.php on line 10

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/config.php:72) in /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/flourish/fURL.php on line 188
http://1-product.nl/order.php

Dit is wat ik tezien krijg als ik jou stukje code plaats onderaan config.php

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 14:43:22
Quote Anchor link
In ieder geval dus plaatsen NA je session_start().

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 14:47:50
Quote Anchor link
uh in mijn config.php staat geen session_start :)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 14:49:33
Quote Anchor link
'index.php on line 10' als je de error leest. Kwestie van logisch kijken.
Gewijzigd op 07/02/2014 14:49:51 door - Ariën -

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 14:50:50
Quote Anchor link
Ja maar dat zag ik niet toen ik dit erin stopte , maar ik zal het weghalen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 14:53:08
Quote Anchor link
Niet vervelend bedoeld, maar als ik al op die error zoek op Google of hier op PHPhulp, kom ik al een hoop oplossingen tegen. Misschien loont het om zelf ook eens eerst te zoeken en dan pas te vragen.

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 14:54:36
Quote Anchor link
DAt heb ik gedaan, en alles aangepast wat ik gevonden heb.
en toch blijft hij dit probleem geven. Ik vraag pas op het forum als de google oplossingen niet helpen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 14:56:36
Quote Anchor link
Ik geloof je, maar werkt het nu wel nu je het NA je session_start() hebt geplaatst?
In de error kan je opmaken dat de output die je op het scherm zal zien op inc/config.php lijn 73 staat. En dat dit conflicteert met index.php lijn 10.

Zie je nu in welke modus je script draait, door $PayPalMode of $mode te echo'en?
Gewijzigd op 07/02/2014 14:57:56 door - Ariën -

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 15:01:06
Quote Anchor link
Dat is juit het grappige, de config gaat niet verder dan lijn 70 :(
En nee je ziet dan status : ............ en dan helemaal niks

- SanThe -

- SanThe -

07/02/2014 15:05:00
Quote Anchor link
Simone Joosten op 07/02/2014 15:01:06:
Dat is juit het grappige, de config gaat niet verder dan lijn 70 :(

Dan staat daar vast nog whitespace achter.
Dus een enter en/of spaties e.d.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 15:06:40
Quote Anchor link
Geen idee hoe je script in elkaar steekt en waar PAYPAL_TEST vandaan komt, maar doe dit eens:

Code (php)
1
$PayPalMode             = "live"; // sandbox or live

i.p.v. regel 7. Dan staat het hele script op live.

Onbegrijpelijk waarom het zo dubbel op is? Eerst een 'constante' die een vergelijking doet, en dan nog een variabele overschrijven.
Gewijzigd op 07/02/2014 15:08:04 door - Ariën -

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 15:10:23
Quote Anchor link
Nee dan blijft hij dezelfde error geven als ik hem vervang voor
$PayPalMode = "live"; // sandbox or live

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 15:12:02
Quote Anchor link
Dan zijn de gegevens gewoon fout, als ik andere topics mag geloven.

Of: PAYPAL_EMAIL, PAYPAL_PASSWORDen PAYPAL_SIGNATURE, hebben geen waarde. Ik vraag me af waar die dan worden opgeslagen als je die in de Adminpanel invult?
Gewijzigd op 07/02/2014 15:15:29 door - Ariën -

Simone Joosten

Simone Joosten

07/02/2014 15:14:33
Quote Anchor link
Heb jij skype ? want dan kan ik je laten zien dat het allemaal juist is
ik kan ze helaas niet hier neer zetten

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/02/2014 15:16:35
Quote Anchor link
Alleen voor Privé-doeleinden heb ik Skype, en help verder uitsluitend via het forum.

Anyway, ik vraag me af waar PAYPAL_EMAIL, PAYPAL_PASSWORD en PAYPAL_SIGNATURE, worden opgeslagen, als je die in de Adminpanel invult?

Geen idee welke editor je gebruikt, maar met een goede editor kan je gewoon op bijv. PAYPAL_EMAIL zoeken binnen je gehele source.
Gewijzigd op 07/02/2014 15:18:01 door - Ariën -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.