ervaren allround PHP'er gezocht (financiële dienstverlening)
Om dit allemaal in goede banen te leiden heb ik in PHP software gebouwd waarmee o.a. geregeld wordt:
adviestool
- Onze adviseurs kunnen bij klanten de relevante gegevens verzamelen
- De klant krijgt middels tabellen en grafieken inzicht in de werking van bepaalde technieken van een testament
- Het eindproduct is een compleet adviesrapport
CRM (klantbeheer)
- Al onze lezing-bezoekers worden geregistreerd en ontvangen een inschrijfbevestiging, herinneringen, samenvatting
- Ons callcenter krijgt dagelijks exports van mensen die gebeld willen worden voor een afspraak
- Al het klantcontact (via de backoffice, het callcenter of de adviseur) wordt centraal inzichtelijk gemaakt
- Als iemand (levens)testamenten met ons opstelt wordt hij/zij per stap in het proces op de hoogte gehouden
- Als het traject afgerond is krijgt de boekhouding de opdracht tot facturatie
management info
- Middels diverse overzichten en dashboards zijn de belangrijkste KPI's snel inzichtelijk
Inmiddels zijn we er aan toe om met de kennis van nu "ground up" een compleet nieuwe applicatie te bouwen. Met een brandschone database en een lege teksteditor echt vanuit niets iets heel moois bouwen :)
Nu kan ik dit alleen doen, maar het is veel leuker en verstandiger om dit samen met een andere PHP'er op te pakken. Gelukkig zijn de eigenaren van Erfrechtplanning dit met mij eens.
werkzaamheden
- meedenken over het plan van aanpak
- code schrijven
- testen
functie eisen
- je kunt object georiënteerd programmeren in PHP
- je hebt kennis van MySQL
- je hebt aantoonbaar ervaring met het bouwen van complexe software
- je kunt goed communiceren
- je kunt zelfstandig werken
wat hebben wij jou te bieden?
-een contract of samenwerking in ZZP verband is mogelijk
-het aantal uren, de tijdsduur van het project en de vergoeding zijn allemaal bespreekbaar
-een minimum van 16 uur per/week gedurende een periode van minimaal 3 maanden lijkt ons realistisch
-we hebben een heel leuk kantoor (met pingpong tafel!) bij Spaces in Amsterdam (Zuidas) en daar zien we je graag minimaal 2x per week
Heb je interesse? Mail me dan graag via mike (a) erfrechtplanning.nl :)
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.