Ervaren php'er gevraagt voor het afmaken van script
Robin Peters
30/03/2006 20:09:00Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met een Gaming Script te maken, Ik heb bijna alles af alleen moet er nog aan het admin panel gewerkt worden.
Nou ben ik op zoek naar iemand die dit voor mij kan afmaken ( Uiteraad betaald ).... De pagina in het admin panel moeten GOED beveiligd worden..
Als je interesse hebt hoor ik het graag.
Mail: [email protected]
Msn: [email protected]
Alvast bedankt,
Robin Peters
Ik ben al een tijdje bezig met een Gaming Script te maken, Ik heb bijna alles af alleen moet er nog aan het admin panel gewerkt worden.
Nou ben ik op zoek naar iemand die dit voor mij kan afmaken ( Uiteraad betaald ).... De pagina in het admin panel moeten GOED beveiligd worden..
Als je interesse hebt hoor ik het graag.
Mail: [email protected]
Msn: [email protected]
Alvast bedankt,
Robin Peters
PHP hulp
25/11/2024 00:53:01Winston Smith
30/03/2006 20:35:00Quote:
Niet dat ik het ga doen, maar ehm....hoeveel betaald? €0,05 is betaald krijgen, maar €10.000,-- is dat ook ;)(uiteraard betaald )....
Mitch X
30/03/2006 21:38:00Robin Peters
30/03/2006 22:09:00Arjan Kapteijn
30/03/2006 23:21:00Ikzelf had een soort gelijk probleem. Ivm tijdgebrek heb ik geen admin voor mijn nieuwssysteem v2 gemaakt. Eergisteren toevallig weer eventjes een half uurtje ernaar gekeken en hij is eigenlijk bijna af (klik).
Conclusie, hou het geld in je zak en ga zaterdag avond niet uit. In een halve avond kan je aardig ver komen.
Conclusie, hou het geld in je zak en ga zaterdag avond niet uit. In een halve avond kan je aardig ver komen.