ervaren php-programmeur gezocht
Wie heeft ervaring met dit script en zou mij kunnen helpen met de onderstaande aanpassingen en tevens kunnen aangeven wat de kosten voor mij zijn?
Het gaat om deze pagina: www.pagecentre.net
Aanpassingen:
Linkschecker
Na het klikken op een link in het beheer gedeelte wordt een rapport gemaakt van de links van een dochterpagina (werkend, niet-werkend, onbekend, etc.). De eigenaar kan met één klik op een link alle dochterpagina's controleren op niet-werkende links.
Profiel van beheerder
Beheerders kunnen een kort profiel opgeven middels het formulier ‘your own sub page’’ Dit betekent dat er enkele nieuwe velden worden toegevoegd Het profiel wordt getoond in een pop-up zodra men op de naam van de beheerder drukt. De weer te geven velden in het profiel: Name, Email address, Location, Home page, Interest and Hobbies. Velden moet te wijzigen zijn binnen het beheersysteem waar men nu alleen de naam en emailadres kan wijzigen.
Eigenaar: E-mail naar beheerders
E-mail functie in het beheer gedeelte voor de eigenaar, waarmee deze beheerders van dochterpagina's individueel of allemaal tegelijk een e-mail kan sturen.
Eigenaar: Categorieën op elke dochterpagina plaatsen
De eigenaar kan één of meerdere categorieën aanmaken die op elke dochterpagina worden geplaatst. Dit kan ook een speciale categorie zijn, zoals de zoekcategorie of de persoonlijke linkcategorie. De eigenaar kan aangeven op welke plaats op de dochterpagina de categorie moet komen te staan (linksboven, midden boven, rechtsboven, linksonder, midden onder of rechts onder).
Eigenaar: E-mail naar beheerders van inactieve dochterpagina's
Als een dochterpagina een tijd niet is bijgewerkt door een beheerder, dan moet het mogelijk zijn om deze eraan te herinneren de dochterpagina bij te werken door middel van een automatische e-mail. Met één druk op de knop moet het mogelijk zijn alle beheerders van inactieve dochterpagina's een e-mail sturen. De tekst van de e-mail kan zelf ingevoerd worden.
Contactformulier aanpassingen
Velden naam, email address, subject en message (contactformulier) moeten verplichte invulvelden worden.
Helpfunctie bij persoonlijke links-categorie
De tekst "Persoonlijke links" wordt gelinkt naar een pop-up met korte informatie over de persoonlijke linkcategorie. Hierin staat onder andere dat ondersteuning voor cookies vereist is.
Verschillende functies kunnen uitschakelen
Het is mogelijk verschillende functies geheel uit te schakelen. Deze functies zullen dan niet meer beschikbaar zijn. De functies die uitgeschakeld kunnen worden: nieuwsbrief, instellen van kleuren per dochterpagina, logo per dochterpagina.
Link naar dochterpagina
In het beheer gedeelte wordt een link naar de dochterpagina geplaatst die op dat moment wordt bewerkt. Zo kan de beheerder of eigenaar de dochterpagina direct zien.
Sluiten van een categorie
Het sluiten van een categorie was al mogelijk. Hierbij scrollde de browser echter helemaal naar boven. Dit moet verholpen worden.
Persoonlijke links overal hetzelfde
Persoonlijke links kunnen niet meer per dochterpagina worden ingesteld. De persoonlijke links die een bezoeker heeft ingesteld, worden op elke dochterpagina weergegeven.
Rode lijn
Op dit moment zit er een rode balk onderin de pagina. Als ik voor de nieuwsbriefoptie kies, toont die de rode lijn. Ik wil echter dat de lijn altijd getoond wordt. Boven de tekst ''last update...'' Het tonen van de rode lijn moet dus niet afhankelijk zijn van de nieuwsbrieffunctie.
Categorieën sorteren op alfabet
Met een knop moet het mogelijk zijn alle categorieën van een dochterpagina op alfabetische volgorde te zetten. Op dit moment moet elke categorie apart worden geselecteerd en gesorteerd worden.
wtf moeten we dat lezen
Elwin
Ik ben op zoek naar een ervaren php-programmeur die voor mij enkele aanpassingen willen maken aan het startpagina script van webmensen.nl
Wie heeft ervaring met dit script en zou mij kunnen helpen met de onderstaande aanpassingen en tevens kunnen aangeven wat de kosten voor mij zijn?
Het gaat om deze pagina: www.pagecentre.net
Aanpassingen:
Linkschecker
Na het klikken op een link in het beheer gedeelte wordt een rapport gemaakt van de links van een dochterpagina (werkend, niet-werkend, onbekend, etc.). De eigenaar kan met één klik op een link alle dochterpagina's controleren op niet-werkende links.
Eigenaar: Categorieën op elke dochterpagina plaatsen
De eigenaar kan één of meerdere categorieën aanmaken die op elke dochterpagina worden geplaatst. Dit kan ook een speciale categorie zijn, zoals de zoekcategorie of de persoonlijke linkcategorie. De eigenaar kan aangeven op welke plaats op de dochterpagina de categorie moet komen te staan (linksboven, midden boven, rechtsboven, linksonder, midden onder of rechts onder).
Eigenaar: E-mail naar beheerders van inactieve dochterpagina's
Als een dochterpagina een tijd niet is bijgewerkt door een beheerder, dan moet het mogelijk zijn om deze eraan te herinneren de dochterpagina bij te werken door middel van een automatische e-mail. Met één druk op de knop moet het mogelijk zijn alle beheerders van inactieve dochterpagina's een e-mail sturen. De tekst van de e-mail kan zelf ingevoerd worden.
Contactformulier aanpassingen
Velden naam, email address, subject en message (contactformulier) moeten verplichte invulvelden worden.
Sluiten van een categorie
Het sluiten van een categorie was al mogelijk. Hierbij scrollde de browser echter helemaal naar boven. Dit moet verholpen worden.
Persoonlijke links overal hetzelfde
Persoonlijke links kunnen niet meer per dochterpagina worden ingesteld. De persoonlijke links die een bezoeker heeft ingesteld, worden op elke dochterpagina weergegeven.
Rode lijn
Op dit moment zit er een rode balk onderin de pagina. Als ik voor de nieuwsbriefoptie kies, toont die de rode lijn. Ik wil echter dat de lijn altijd getoond wordt. Boven de tekst ''last update...'' Het tonen van de rode lijn moet dus niet afhankelijk zijn van de nieuwsbrieffunctie.
Categorieën sorteren op alfabet
Met een knop moet het mogelijk zijn alle categorieën van een dochterpagina op alfabetische volgorde te zetten. Op dit moment moet elke categorie apart worden geselecteerd en gesorteerd worden.
jaja :S probeer het zelf is
Heb het even vlug doorgelezen, en weet wel dat het je wss wel wat gaat kosten. Wat je wil is op zich niet zo moeilijk, maar je moet dan toch in andermans code duiken en dat kost meestal veel tijd. Anyway...ik doe het niet: te weinig tijd :)
Als je het wat minder vaag maakt, en ff mailt naar sh4d3h [@] tiscali [.] nl, krijg je wel 'n mailtje trug ;)