ervaren programmeur gezocht
Jammer ik had gehoopt hier een serieuze programmeur te kunnen treffen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jos van der werff
Je budget?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jos van der werff
Paul Dewinther / Jean Douflons is namelijk betrokken bij paracoach.eu welke domeinnaam dicht bij die van dit topic ligt. Programmeurs wees gewaarschuwd.
EDIT:
Overigens is de woonplaats van TS óók breda.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jos van der werff
We hebben laatst een tijd last gehad van een persoon die niet betaalde als een opdracht werdt geleverd. Vandaar dat we een beetje op onze hoede zijn.
Is het mogelijk dat je je KvK nummer kan vermelden? Dat zal vast een aantal mensen gerust stellen.
Dit topic dus.
http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2840
http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=520
Ik geloof niet zo in toeval
Dus....vooruit betalen meneer van der Werf...
Ik heb geen enkel probleem met vooruitbetaling , integendeel , dat zou ik zelfs toejuichen, bijvoorbeeld door middel van een escrow service , maar als dit niveau een voorbeeld is van de manier waarop men denkt te moeten communiceren met een potentiële opdrachtgever dan bedank ik hiervoor.
Serieuze aanbiedingen zijn overigens welkom , maar dan wel uitsluitend per intern bericht.
Overigens is paralijn een van de populairste paralijnen , vandaar dat ik dat gebruikte als voorbeeld. Denk nou eens na, als ik de eigenaar van paralijn zou zijn , zou ik dan dat script opnieuw laten maken ( als het dus al heb !! ??? ) , beetje domme rederingswijze die je er op nahoudt mijnheer Alwin !
misschien heb je er niets mee te maken, maar zou een van de moderators/admin's misschien de ip-adressen kunnen vergelijken met paul dewinter ( http://phphulp.nl/profiel/user/22133/ ).
Edit:
Jos, we moeten tegenwoordig wel zo paranoïde zijn om te voorkomen dat je wordt opgelicht.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arwin vdv
jos van der werff schreef op 13.12.2009 20:22:
Denk nou eens na, als ik de eigenaar van paralijn zou zijn , zou ik dan dat script opnieuw laten maken ( als het dus al heb !! ??? ) , beetje domme rederingswijze die je er op nahoudt mijnheer Alwin !
Nou, die sites zien er anders best wel oud en brak uit. Daar zou best wel wat aan mogen gebeuren. Dus geen domme redenering.
Quote:
Overigens is paralijn een van de populairste paralijnen , vandaar dat ik dat gebruikte als voorbeeld.
Genoeg oplichters daar zo te horen, dus vind je het vreemd dat we een beetje argwanend zijn.
Verder stem ik met Arwin in om een ip check uit te voeren.
Ik sluit bij deze dit topic
U heeft toevallig dezelfde wensen als meneer Paul/Jean, voor dezelfde soort site, waarvan u er 2 noemt die toevallig in handen zijn van een oplichter.
Verder geen gegevens, maar alleen een naam, geen KvK, tel.nr. adres etc.
Dus mijn advied aan degene die erop ingaat: vooruit laten betalen.
Kortom: misschien heb ik het mis, maar ik geloof niet zo in toeval, no offense...
@ Mr.Ark/Arwin: IP-check heeft overigens alleen zin indien er vanaf dezelfde computer wordt gewerkt, maar goed idee...
Mr.Ark schreef op 13.12.2009 20:42:
Verder stem ik met Arwin in om een ip check uit te voeren.
Er zijn allerlei manieren om andere een IP-adres te krijgen. Het simpelste is om gewoon de stekker uit je modem te trekken en pas na een paar minuten er weer terug in te stoppen. Aan een IP-adres heb je dus niks.
jos van der werff schreef op 13.12.2009 21:30:
Jammer dat jullie zo achterdochtig zijn. Er rest mij niks anders dan mijn interesse en poging om hier een geschikte kandidaat te vinden te heroverwegen.
Je kunt een topic niet sluiten. Wel vaag dat je er zo snel vanaf wilt. Oh, en jij wilt toch ook niet opgelicht worden?
nico schreef op 13.12.2009 21:38:
Trut.
Sorry hoor. Maar wat je nu doet is echt kinderachtig.
M'n enter blijft hangen, en als dat op phphulp gebeurt, dan gebeuren er dus dit soort dingen.
Misschien ook niet helemaal mijn fout dat lege berichten kunnen worden gepost.
Misschien word het tijd dat jij eerst eens na gaat denken,, maar dat is volgens mij een lang verloren zaak.
nico schreef op 13.12.2009 21:46:
Karl,, houd je mond,,
M'n enter blijft hangen, en als dat op phphulp gebeurt, dan gebeuren er dus dit soort dingen.
Misschien word het tijd dat jij eerst eens na gaat denken,, maar dat is volgens mij een lang verloren zaak.
Ja, je enter bleef hangen. Sure. En ook echt toevallig hier op phphulp in zo'n topic. En het viel je zeker ook niet op? Dat je nu pas een reactie post.
Volgens mij kan je er best wel voor zorgen dat er geen reactie wordt geplaatst. Sowieso gebeurd dat niet als je enter in dit vak terecht komt, dan moet er eerst nog een tab komen.
echt,, ga lekker op een aar forum je frustraties uiten ofzo.
Dat ik te lui ben, om er een reactie aan te posten, mag ik toch gewoon zelf weten,, mag jij lekker je smoel over houden,, of kijk bas lief aan,, en vraag of je ook modje mag worden ofzo.
Maar als jij er gelukkig van word als ik zeg dat ik het helemaal express deed enzo,, prima.
Sorry jongens,, ik was me totaal bewust van mijn acties,, en het spijt me echt heel erg,, ik hoop dat jullie mij het ooit kunnen vergeven *mweh* *mweh*
(Gelukkig weet ik zelf wel beter, maar ander volk moet ook gelukkig blijven)
Kunnen we dit soort zaken niet gewoon lekker via DM oplossen ipv er een topic mee te vervuilen.
Just my 2 cents.