Ervaren scripter voor (GRATIS PROJECT)
Geachte scripter
Mijn naam is Bjorn Louer Freelancer music video director voor MTV Networks Amsterdam.
Omdat ik freelancer ben, ben ik dus afhankelijk van oproep plicht. Ik ben zo dus een eigen project begonnen.
Dit is een project voor social community in Nederland, Belgie, Duitsland.
Ik heb eigelijk alles al voor dit project 3 domein namen, eigen VPS server wat enkel nog ontbreekt is een scripter die ervaren is.
Omdat dit project nog in kinderschoenen staat, heb ik geen budget.
Ik zoek dus een scripter miss meerdere die het leuk vinden om dit project te scripten en daarna, met mij deze profielen site te willen gaan beheren.
bij 5,000 leden ga ik mij inschrijven bij de kvk. Nou wil ik natuurlijk ook jullie belonen voor het werk. Daarbij maken we afspraken dat als er inkomsten zijn dat we netjes alles verdelen onder elkaar. Dit kunnen we vast leggen. IK zoek idd gewoon mede eigenaars.
project naam: all2stars.nl
daar staat een demo op. heb je interesse voeg mij aub toe op skype: bjornvideos.
Bedankt.
Mijn naam is Bjorn Louer Freelancer music video director voor MTV Networks Amsterdam.
Omdat ik freelancer ben, ben ik dus afhankelijk van oproep plicht. Ik ben zo dus een eigen project begonnen.
Dit is een project voor social community in Nederland, Belgie, Duitsland.
Ik heb eigelijk alles al voor dit project 3 domein namen, eigen VPS server wat enkel nog ontbreekt is een scripter die ervaren is.
Omdat dit project nog in kinderschoenen staat, heb ik geen budget.
Ik zoek dus een scripter miss meerdere die het leuk vinden om dit project te scripten en daarna, met mij deze profielen site te willen gaan beheren.
bij 5,000 leden ga ik mij inschrijven bij de kvk. Nou wil ik natuurlijk ook jullie belonen voor het werk. Daarbij maken we afspraken dat als er inkomsten zijn dat we netjes alles verdelen onder elkaar. Dit kunnen we vast leggen. IK zoek idd gewoon mede eigenaars.
project naam: all2stars.nl
daar staat een demo op. heb je interesse voeg mij aub toe op skype: bjornvideos.
Bedankt.
PHP hulp
23/11/2024 06:45:27Bart V B
03/11/2012 08:49:55Afgezien van hoe je het commerciële deel wil doen, heb je ook een plan wat betreft het scripten.
Ik bedoel, hoeft er alleen functionaliteit gebouwd te worden? Zo ja, met een bepaald framework?
Kan je zelf ook scripten? Is er een deadline?
Ik bedoel, hoeft er alleen functionaliteit gebouwd te worden? Zo ja, met een bepaald framework?
Kan je zelf ook scripten? Is er een deadline?
Hallo Bart V B.
Ik heb een document op mijn apple staan, met de functies die er inderdaad in verwerkt zou moeten worden.
Ik kan je deze per mail toezenden indien hier interesse in is.
Deadline was 1 augustes 2012.
Deadline nu: 1 Februari 2013.
Ik zou zeggen lees eerst het document dan word het wel duidelijk.
Bedankt.
mail: [email protected]
Ik heb een document op mijn apple staan, met de functies die er inderdaad in verwerkt zou moeten worden.
Ik kan je deze per mail toezenden indien hier interesse in is.
Deadline was 1 augustes 2012.
Deadline nu: 1 Februari 2013.
Ik zou zeggen lees eerst het document dan word het wel duidelijk.
Bedankt.
mail: [email protected]