Ervaring met vacature websites
Lennert van Wal
13/07/2016 16:27:56Beste mensen,
Ik ben op zoek naar websites waar ik vacatures kan vinden voor o.a. PHP developer. De standaard dingen heb ik grotendeels al gehad, Heeft iemand nog tips? Ik kwam bijvoorbeeld langs ***KNIP***, heeft iemand hier ervaring mee? Ik kom veel van deze websites tegen.
Hoor het graag en al het advies is welkom!
Lennert
p.s. is dit het juiste subforum hiervoor?
Ik ben op zoek naar websites waar ik vacatures kan vinden voor o.a. PHP developer. De standaard dingen heb ik grotendeels al gehad, Heeft iemand nog tips? Ik kwam bijvoorbeeld langs ***KNIP***, heeft iemand hier ervaring mee? Ik kom veel van deze websites tegen.
Hoor het graag en al het advies is welkom!
Lennert
p.s. is dit het juiste subforum hiervoor?
Ward:
Linkspam van spammer Wroegel verwijderd.
Gewijzigd op 12/08/2016 15:48:36 door Ward van der Put
PHP hulp
21/11/2024 23:59:20Jan Graneker
13/07/2016 16:35:51Hallo Lennert,
Ik ben zelf vaak benaderd voor internet werk via Linkedin. Als je hier je 'skils' invult zullen er werkgevers zijn die je benaderen. Ik hoop dat je wat aan de tip hebt.
Hier op het forum heb je ook veel vacatures (via Monsterboard).
Ik ben zelf vaak benaderd voor internet werk via Linkedin. Als je hier je 'skils' invult zullen er werkgevers zijn die je benaderen. Ik hoop dat je wat aan de tip hebt.
Hier op het forum heb je ook veel vacatures (via Monsterboard).
Frans Havema
12/08/2016 08:57:34Beste Lennert,
Heb zelf via ***KNIP*** wat gevonden. Misschien helpt dit?
Mvg,
Frans
Heb zelf via ***KNIP*** wat gevonden. Misschien helpt dit?
Mvg,
Frans
Ward:
Linkspam van spammer Wroegel verwijderd.
Gewijzigd op 12/08/2016 15:49:14 door Ward van der Put
Ozzie PHP
12/08/2016 14:32:08Beste Frans Havema,
Of kan ik je misschien beter Maarten de Ruiter noemen?
Spammen en de boel belazeren op deze website wordt NIET op prijs gesteld. In vrijwel iedere post die jij doet plaats je een (verkapte) link die telkens leidt naar hetzelfde bedrijf:
WR.nl Consultancy BV / WR Werving en Selectie
[email protected]
Maarten de Ruiter
Zogenaamd je voordoen alsof je een beginner bent en telkens even een linkje plaatsen naar je eigen websites is een vorm van oplichting die hier NIET wordt getolereerd! WR Werving en Selectie is een recruiter? Op deze manier lijkt het eerder op oplichting!
Toevoeging op 12/08/2016 14:32:50:
En succes met je linkbuilding ...
Of kan ik je misschien beter Maarten de Ruiter noemen?
Spammen en de boel belazeren op deze website wordt NIET op prijs gesteld. In vrijwel iedere post die jij doet plaats je een (verkapte) link die telkens leidt naar hetzelfde bedrijf:
WR.nl Consultancy BV / WR Werving en Selectie
[email protected]
Maarten de Ruiter
Zogenaamd je voordoen alsof je een beginner bent en telkens even een linkje plaatsen naar je eigen websites is een vorm van oplichting die hier NIET wordt getolereerd! WR Werving en Selectie is een recruiter? Op deze manier lijkt het eerder op oplichting!
Toevoeging op 12/08/2016 14:32:50:
En succes met je linkbuilding ...