Even jullie Mening
ik heb zovaak gehoord dat ik eens een programma moet downloaden
wat php in kleur geeft.
nu is mijn vraag welke is het best??
Groet, Jesper
Notepad++
Crimson Editor
Eclipse
Betaald :
Zend Studio
Dreamweaver
Persoonlijk zou ik voor eclipse gaan
dreamwaver als je geen geld wilt uitgeven of linux gebruikt eclipse :) waarom? kan er goed mee werken en vind het prettig werken zijn mijn ervaringen..
En leg nu eens uit wat je daarmee bedoelt. Ben je soms op zoek naar een editor die je PHP code highlight? Kijk dan eens naar Eclipse PDT. Een zeer goed en bovendien gratis editor...
php editor 2.22
vind ik zelf een hele goeie.(screenshot is van een andere taal)
dit bedoelde je?
vind ik zelf een hele goeie.(screenshot is van een andere taal)
Code (php)
1
Syntax Highlight - Syntax Highlight for PHP, HTML, SQL, Java, JavaScript, XML, Perl, C++, Python, CSS and others.
dit bedoelde je?
Notepad is erg slecht vind ik..
klabblok ftw, en als je het gekleurd wil hebben, gewoon printen, inkleuren (netjes binnen de lijntjes) en klaar ben je!
Misschien kan je dat ook voor alle mensen hier op phphulp kan doen, die vergeten de -tags te gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
Blanche schreef op 05.05.2008 13:31:
"Een programma dat php in kleur geeft"
En leg nu eens uit wat je daarmee bedoelt. Ben je soms op zoek naar een editor die je PHP code highlight? Kijk dan eens naar Eclipse PDT. Een zeer goed en bovendien gratis editor...
Hij bedoelt een programma die Highlights weergeeft , maar goed dat snapte je wel :)
Ik gebruik persoonlijk liever Dreamweaver :)
Notepad vind ik erg onoverzichtelijk, daarom gebruik ik het niet. Zo beter wes?
als het onoverzichtelijk is voor je dan is het toch je eigen code, dat is het enige wat je ziet ...
Voor heel simpel gedoe SciTe
Ik bedoel de UI, niet mijn code..
Evert schreef op 05.05.2008 14:49:
Ik bedoel de UI, niet mijn code..
Notepad is het simpelste wat je kunt krijgen. Wat ik pas ingewikkeld vind is Eclipse PDT ofzo!
Gebruik eigenlijk veel liever notepad++...
[mierenneuken]Je bedoelt de GUI[/mierenneuken]
Ik heb het over Notepad Light, is ++ beter dan?
Evert schreef op 05.05.2008 15:06:
Ik heb het over Notepad Light, is ++ beter dan?
Achja
Notepad light ken ik niet. Notetab light wel, maar zo ziet notepad++ er ook ongeveer uit. Ik vind dat niet vreselijk ingewikkeld.....
[mierenneuken]Het is notepad++ niet ++[/mierenneuken]
Zei ik Notepad? :P, ik bedoelde NoteTab.. Maar oke, misschien verdiep ik mij niet genoeg in het programma. Ik heb het net ff opnieuw gedownload, zal eens proberen..
Quote:
Uit nieuwsgierigheid: welke is het geworden?Ik heb er al een