Even voorstellen!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mark van den Brink

Mark van den Brink

13/09/2012 15:58:09
Quote Anchor link
Zo ik kom hier even op de koffie!

Zal me even snel voorstellen:

Naam: Mark
Leeftijd: 23

Zo dat was het...oke oke er komt meer!

Ik doe al lange tijd aan het maken van website's en design via Photoshop en gebruik Adobe Dreamweaver voor mijn website's. Toen ben ik er een tijdje tussen uitgeweest zeker 4 jaar en nu wil ik alles weer oppakken om weer lekker te gaan scripten.

Heb hiervoor geen opleiding geleerd en heb mezelf alles aangeleerd en dat zal waarschijnlijk wel zichtbaar zijn in mijn scripts en die hoop ik ook te kunnen verbeteren nu ik bij phphulp ben aangesloten!

Dus als jullie scripts van mij tegen komen in vragen van mij uit corrigeer mij graag ik sta open voor van alles om maar goed en veilig te scripten...en misschien makkelijker!

Voor de rest neem me niet kwalijk als ik bepaalde termen nog niet ken ik ben ook maar een Banketbakker en doe dit puur als hobby erbij!

Mijn interesse in het webdesign gaat uit naar PHP, MySQL, CSS en het Photoshop Designen.

Ik zal niet vragen met wie ik hier allemaal te maken heb ik zal jullie in loop der tijd wel leren kennen!

Grtz,

Mark

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 04:57:09

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/09/2012 16:03:01
Quote Anchor link
Hallo Mark,

Welkom op het forum!

Groeten, Ozzie

<offtopic>
Kunnen mensen die interesse hebben hun adres naar jou sturen, en stuur jij dan een doos worstenbroodjes op? ... Hé, het valt te proberen hè :-)
</offtopic>

Mark van den Brink

Mark van den Brink

13/09/2012 16:11:04
Quote Anchor link
Hey ozzy,

Bedankt!

Moet geen probleem zijn of misschien toch wel...
Afbeelding

Heb geen dozen meer hmm of in een envelop zijn ze alleen iets geplet maar dat geeft niet toch..?
Gewijzigd op 13/09/2012 16:11:24 door Mark van den Brink

Ozzie PHP

Ozzie PHP

13/09/2012 18:21:03
Quote Anchor link
Hmmm, krijg er honger van :-)

Wouter J

Wouter J

13/09/2012 20:15:40
Quote Anchor link
Welkom Mark!

Leuk om er weer eens een webdev. webdesigner combinatie erbij te krijgen. Zijn zeldzaam hier...

Ik hoop dat je veel zal leren. Gewoon veel topics lezen en bedenken hoe je zelf het probleem zou oplossen, dan kijken hoe de 'experts' het oplossen en je leert er veel van. Begrijp je iets niet in hun code? Schrijf dan een PM of maak een topic, we zijn hier immers om iedereen te helpen.

En dat je jezelf alles hebt aangeleerd hoeft niks uit te maken. Ik denk dat een groot deel van dit forum bestaat aan mensen die het zichzelf aan leren en als je dat goed kan kun je evenveel succes bieden.
Fabien Potencier, een van de developers van een van de grootste frameworks in PHP en van veel meer andere tools, heeft het zichzelf ook aangeleerd...

Maar goed, je zult nog wel vaker van me horen en veel plezier!

PS: Ik zou ook wel een broodje lusten ;-)

Roel -

Roel -

13/09/2012 20:36:26
Quote Anchor link
Hoorn... zit of zat je toevallig op het Horizon College? :-)

Mark van den Brink

Mark van den Brink

13/09/2012 20:42:17
Quote Anchor link
@Wouter J
Thanks voor het advies ik ga zeker veel leren hier ben al allerlei topics aan het uitzoeken en eigenlijk in combinatie met mijn eigen topic los ik het al aardig zelf op!

@Roel PHP ik heb niet op het horizon in Hoorn gezeten wel in Heerhugowaard de banketbakkers opleiding!

Roel -

Roel -

13/09/2012 20:49:31
Quote Anchor link
Geinig, kom inderdaad maar op met dat gebak! ;-)
M'n vriendin woont in Hem, ik kom regelmatig in Hoorn.

- Raoul -

- Raoul -

13/09/2012 21:22:21
Quote Anchor link
Van harte welkom op het forum Mark :-)!
Waarschijnlijk zul je hier veel bijleren en natuurlijk andere PHP-programmeurs leren kennen.

Veel plezier :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.