Excuses
Let op: Ik wil de lezers graag vragen om het hele bericht door te lezen voordat je reageert.
Ik heb net van Niels een groot bericht gekregen met een stuk of 10 alinea's over wat ik fout doe. Ik had niet verwacht dat ik een beetje tot last was en dat spijt me.
De uit de hand gelopen discussie
de discussie die is ontstaan door deze reactie:
Quote:
Dus wat is het nut van je topic?
Ik vond deze discussie een beetje overdreven en ik moest geen ophef maken over dat onschuldige berichtje.
Ozzie PHP
Ik wil niet dat Ozzie bij dit topic word betrokken, hij wou mij alleen maar helpen. Ik bied mijn excuses aan. Ozzie hoeft dat niet zoals ik er over denk.
Vreemde antwoorden
Zoals iedereen wel gezien heeft kan ik soms vreemd antwoorden, die antwoorden slaan meestal nergens op. Dat komt omdat ik een stoornis heb in het autisme spectrum genaamd: PDD-NOS. Hier kan je enkele artikelen zien
Klik hier voor een Wikipedia artikel.
Klik hier om naar de site van de Nederlandse vereniging autisme te gaan..(Ik kon geen speciaal artikel vinden omdat de site toen ik hem bezocht down was.
Roel moet dit even lezen
Beste Roel PHP. Jij stond wel erg in de spotlights. Het was niet de bedoeling om zoveel heisa te maken om 1 reactie. Mijn verontschuldigingen daarvoor.
Raoul moet dit even lezen
Raoul, jij stond in het begin ook wel een beetje in de spotlight wat ook niet mijn bedoeling was. Mijn excuses daarvoor.
Slot
Ik hoop dat de betrokken personen mijn excuses accepteren. Ik zal me bijschaven.
Met vriendelijke groet,
Koen Hollander
BELANGERIJK:
Het is niet mijn bedoeling om verder te gaan op de begonnen discussie.(zie: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/wat-is-jullie-mening-over-deze-reacties/86278/)
Gewijzigd op 23/08/2012 11:22:32 door Koen Hollander
Mijn bericht was totaal niet bedoeld om je te kwetsen of iets in die zin. Als dat wel zo het geval is bied ik je daarvoor mijn excuses aan.
Echter de intentie van mijn bericht was om je een duw de goede richting te geven.
Zoals ik reeds in het bericht gezegd heb mag je altijd vragen blijven stellen wanneer je bepaalde zaken niet snapt, of extra hulp bij een bepaald onderdeel nodig hebt.
Laten we de consternatie omtrent bovenstaande topics nu onder een hoop zand verbergen en met een schone lei beginnen.
Niels
Quote:
Mijn bericht was totaal niet bedoeld om je te kwetsen of iets in die zin. Als dat wel zo het geval is bied ik je daarvoor mijn excuses aan.
Echter de intentie van mijn bericht was om je een duw de goede richting te geven.
Niels, je hebt me niet gekwetst hoor. Dat kan niet zo snel ;). Ik weet de bedoeling achter je bericht en nog een keer: ik ben niet gekwetst hoor.
Quote:
Laten we de consternatie omtrent bovenstaande topics nu onder een hoop zand verbergen en met een schone lei beginnen.
Heel graag!!!!!
Groet,
Koen Hollander
Gewijzigd op 23/08/2012 10:58:18 door Koen Hollander
Voor jou een compliment dat je dit zo netjes hebt opgelost.
Voor Niels,
Een compliment voor de correcte reactie die je daarop hebt gegeven.
Excuses aanvaard Koen. Je snapt nu waarom ik zo'n reactie heb gezet in je topic?
- Raoul - op 23/08/2012 16:07:19:
Excuses aanvaard Koen. Je snapt nu waarom ik zo'n reactie heb gezet in je topic?
Jouw reactie snap ik niet zo. Je gedraagt je op die manier een beetje als een moderator. Dat was 1 van de redenen dat ik uit de redactie was geschopt. Als ik niet beter wist zal ik denken dat het vriendjespolitiek was. ik weet gelukkig beter.
Koen Hollander
Koen Hollander op 23/08/2012 16:13:39:
Jouw reactie snap ik niet zo. Je gedraagt je op die manier een beetje als een moderator. Dat was 1 van de redenen dat ik uit de redactie was geschopt. Als ik niet beter wist zal ik denken dat het vriendjespolitiek was. ik weet gelukkig beter.
Koen Hollander
- Raoul - op 23/08/2012 16:07:19:
Koen Hollander
Vind je dat ik mij als ik een moderator gedraag? Als dat zou zijn zou een teamlid of een andere moderator mij hierop gewezen hebben. Maar goed, ik zal er op letten.
In het hoofdbericht van je topic maakte je totaal niet duidelijk:
"Ik ben nieuwsgierig naar jullie mening. Wat vinden jullie er van dat Microsoft de stekker uit Hotmail trekt?"
Het leek wel of Hotmail stopte, maar nee, Hotmail ging verder als Outlook en je Hotmail emailadres bleef gewoon bestaan.
Daarom zei ik: "Denk alsjeblieft even na voor je een topic maakt", en met dat beter nadenken bedoel ik dat je hoofdbericht totaal niet duidelijk was en het zo leek of Hotmail helemaal stopte. Dus voor je een topic aanmaakte, moest je eerst beter nadenken voor je op "Verzenden" klikte, want je hoofdbericht was niet echt correct.
Wat bedoel je trouwens met vriendjespolitiek?
Gewijzigd op 23/08/2012 18:03:44 door - Raoul -
Oke, de reactie drong niet op die manier tot me door