Expecting '"; .....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Junior/Medior Front-end developer

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »
Mark

Mark

22/10/2005 11:53:00
Quote Anchor link
Hey ben ik weer,

Ik krijg iets maar niet voor elkaar. Ik had een scriptje die eerst gewoon deed wat hij moest doen. Maar nu ik hem wil invoegen en wat tabelletjes heb toegevoegd geeft hij de volgende error aan:

Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in *LINK* on line 155

Code
154 $replys = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = $list->id"));
155 echo $list->date - <a href='$PHP_SELF?i=$list->id'>$list->subject</a>($replys Reacties);
156 }

Ik had al op plaatsen " en ' toegevoegd, maar ik kom er niet uit....*DOM*

BVD
Gewijzigd op 22/10/2005 11:54:00 door Mark

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 18:42:24

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/10/2005 11:59:00
Quote Anchor link
Zo?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$replys
= mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = ".$list->id));
echo $list->date." - <a href=\"".$PHP_SELF."?i=".$list->id."\">".$list->subject."</a>(".$replys."  Reacties)";
}

?>

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 22/10/2005 11:59:00 door Elwin - Fratsloos

Mark

Mark

22/10/2005 12:18:00
Quote Anchor link
Dat probleem is nu opgelost, alleen krijg ik nu een error bij de laatste regel (</html>). Dit heb ik wel vaker gehad met php en kon nooit vinden waar het aan lag.

Ik heb gekeken of ik alle } en { wel goed had...en daar kwam niks uit.

kan dit door dit komen:
Code (php)
1
2
3
<?php
$message
= htmlspecialchars($list->message);
?>

hoe zou ik deze kunnen sluiten
Gewijzigd op 22/10/2005 12:21:00 door Mark

Jelte

jelte

22/10/2005 12:34:00
Quote Anchor link
probeer dit........ /"<html>/"
Gewijzigd op 22/10/2005 12:34:00 door jelte

Mark

Mark

22/10/2005 12:43:00
Quote Anchor link
jelte:
probeer dit........ /"<html>/"

nee, dat werkt niet...:-(

Jelte

jelte

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
thats a pitty :-(

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

Mark

Mark

22/10/2005 12:55:00
Quote Anchor link
SanThe:
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

pfffffffff.... nou ik meld het eind van de avond wel is :P haha, ik ga is op jacht

ik denk eigenlijk niet dat het in de [ of ] zit want dan gaf hij wel parse error....
Gewijzigd op 22/10/2005 12:58:00 door Mark

Mark

Mark

22/10/2005 13:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit=\'return validate()\' method=POST>
Naam:<br>
<input type=text name=name maxlength=20 size=20><br>
Reactie:<br>
<textarea cols=30 rows=4 name=mess></textarea><br>
<input type=hidden name=replyid value=$i>
<input type=submit name=reply value=Verstuur>
</form>
</td></tr></table>
 '
;
?>

Dat is denk ik de boos doener, eerst heb ik " dan eindig ik hem hem '; met " en "; werkt hij niet... hier moeten zeker ook weer overal puntjes etc.

Niels Beckers

Niels Beckers

22/10/2005 13:06:00
Quote Anchor link
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

Mark

Mark

22/10/2005 13:11:00
Quote Anchor link
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Mark

Mark

22/10/2005 13:13:00
Quote Anchor link
niels:
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

....nee hoor dan krijg ik nog steeds: expecting ";; etc...

Mark

Mark

22/10/2005 13:17:00
Quote Anchor link
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:

} elseif(isset($search)) {

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit="
return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value= "
. $i .">
</form>
</td></tr></table>
 "
;

}
elseif(isset($search)) {
?>

wat een paar regels eronder staat. Wat dus eerst niet fout was..... het script werkt gewoon alleen omdat ik wat tabelletjes had ingevoegd om het de design'n
Gewijzigd op 22/10/2005 13:18:00 door Mark

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 13:24:00
Quote Anchor link
Mark:
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Dit is geen php en je zet het wel tussen
Code (php)
1
<?php ?>
in?

Mark

Mark

22/10/2005 13:34:00

- Jim  -

- Jim -

22/10/2005 13:50:00
Quote Anchor link
Mark:
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
# wat je eerder hebt.

###Ik vermoed dat het hier fout gaat!!!!!
###
### <?php  Deze PHP-Opentag wegahalen. Mogelijk.

### Punten gebruiken om text en functie's te schakelen.

### TIP: Gebruik je dubbele quote's bij een echo, gebruik dan enkele in de html code (XHTML). Wordt je code ook veel overzichtelijker van.

echo "
<form name='replyform' onsubmit='"
.return validate()."' method='POST'>
<input type='text' name='name' maxlength='20' size='20'><br>
<textarea cols='30' rows='4' name='mess'>

"
;
# en de rest.
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 14:01:00 door - Jim -

Pim Vernooij

Pim Vernooij

22/10/2005 13:54:00
Quote Anchor link
is de onsubmit functie een php functie of een javascript functie ? de php functie zou zoiezo niet werken... hoe dan ook... je gebruikt dubbele quotes... escape die quotes eens, dan zou het moeten werken

(gebasseerd op laatste post van Jim)

Ik zou het zo doen... waarom zo'n lap html via php laten parsen?:

Code (php)
1
2
3
<?php
?>

<form name=replyform onsubmit="return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value="
Code (php)
1
<?=$i?>
">
</form>
</td></tr></table>

Code (php)
1
2
3
<?php
}
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 13:57:00 door Pim Vernooij

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.