Expecting '"; .....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »
Mark

Mark

22/10/2005 11:53:00
Quote Anchor link
Hey ben ik weer,

Ik krijg iets maar niet voor elkaar. Ik had een scriptje die eerst gewoon deed wat hij moest doen. Maar nu ik hem wil invoegen en wat tabelletjes heb toegevoegd geeft hij de volgende error aan:

Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in *LINK* on line 155

Code
154 $replys = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = $list->id"));
155 echo $list->date - <a href='$PHP_SELF?i=$list->id'>$list->subject</a>($replys Reacties);
156 }

Ik had al op plaatsen " en ' toegevoegd, maar ik kom er niet uit....*DOM*

BVD
Gewijzigd op 22/10/2005 11:54:00 door Mark

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 05:19:18

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/10/2005 11:59:00
Quote Anchor link
Zo?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$replys
= mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = ".$list->id));
echo $list->date." - <a href=\"".$PHP_SELF."?i=".$list->id."\">".$list->subject."</a>(".$replys."  Reacties)";
}

?>

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 22/10/2005 11:59:00 door Elwin - Fratsloos

Mark

Mark

22/10/2005 12:18:00
Quote Anchor link
Dat probleem is nu opgelost, alleen krijg ik nu een error bij de laatste regel (</html>). Dit heb ik wel vaker gehad met php en kon nooit vinden waar het aan lag.

Ik heb gekeken of ik alle } en { wel goed had...en daar kwam niks uit.

kan dit door dit komen:
Code (php)
1
2
3
<?php
$message
= htmlspecialchars($list->message);
?>

hoe zou ik deze kunnen sluiten
Gewijzigd op 22/10/2005 12:21:00 door Mark

Jelte

jelte

22/10/2005 12:34:00
Quote Anchor link
probeer dit........ /"<html>/"
Gewijzigd op 22/10/2005 12:34:00 door jelte

Mark

Mark

22/10/2005 12:43:00
Quote Anchor link
jelte:
probeer dit........ /"<html>/"

nee, dat werkt niet...:-(

Jelte

jelte

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
thats a pitty :-(

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

Mark

Mark

22/10/2005 12:55:00
Quote Anchor link
SanThe:
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

pfffffffff.... nou ik meld het eind van de avond wel is :P haha, ik ga is op jacht

ik denk eigenlijk niet dat het in de [ of ] zit want dan gaf hij wel parse error....
Gewijzigd op 22/10/2005 12:58:00 door Mark

Mark

Mark

22/10/2005 13:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit=\'return validate()\' method=POST>
Naam:<br>
<input type=text name=name maxlength=20 size=20><br>
Reactie:<br>
<textarea cols=30 rows=4 name=mess></textarea><br>
<input type=hidden name=replyid value=$i>
<input type=submit name=reply value=Verstuur>
</form>
</td></tr></table>
 '
;
?>

Dat is denk ik de boos doener, eerst heb ik " dan eindig ik hem hem '; met " en "; werkt hij niet... hier moeten zeker ook weer overal puntjes etc.

Niels Beckers

Niels Beckers

22/10/2005 13:06:00
Quote Anchor link
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

Mark

Mark

22/10/2005 13:11:00
Quote Anchor link
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Mark

Mark

22/10/2005 13:13:00
Quote Anchor link
niels:
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

....nee hoor dan krijg ik nog steeds: expecting ";; etc...

Mark

Mark

22/10/2005 13:17:00
Quote Anchor link
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:

} elseif(isset($search)) {

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit="
return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value= "
. $i .">
</form>
</td></tr></table>
 "
;

}
elseif(isset($search)) {
?>

wat een paar regels eronder staat. Wat dus eerst niet fout was..... het script werkt gewoon alleen omdat ik wat tabelletjes had ingevoegd om het de design'n
Gewijzigd op 22/10/2005 13:18:00 door Mark

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 13:24:00
Quote Anchor link
Mark:
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Dit is geen php en je zet het wel tussen
Code (php)
1
<?php ?>
in?

Mark

Mark

22/10/2005 13:34:00

- Jim  -

- Jim -

22/10/2005 13:50:00
Quote Anchor link
Mark:
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
# wat je eerder hebt.

###Ik vermoed dat het hier fout gaat!!!!!
###
### <?php  Deze PHP-Opentag wegahalen. Mogelijk.

### Punten gebruiken om text en functie's te schakelen.

### TIP: Gebruik je dubbele quote's bij een echo, gebruik dan enkele in de html code (XHTML). Wordt je code ook veel overzichtelijker van.

echo "
<form name='replyform' onsubmit='"
.return validate()."' method='POST'>
<input type='text' name='name' maxlength='20' size='20'><br>
<textarea cols='30' rows='4' name='mess'>

"
;
# en de rest.
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 14:01:00 door - Jim -

Pim Vernooij

Pim Vernooij

22/10/2005 13:54:00
Quote Anchor link
is de onsubmit functie een php functie of een javascript functie ? de php functie zou zoiezo niet werken... hoe dan ook... je gebruikt dubbele quotes... escape die quotes eens, dan zou het moeten werken

(gebasseerd op laatste post van Jim)

Ik zou het zo doen... waarom zo'n lap html via php laten parsen?:

Code (php)
1
2
3
<?php
?>

<form name=replyform onsubmit="return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value="
Code (php)
1
<?=$i?>
">
</form>
</td></tr></table>

Code (php)
1
2
3
<?php
}
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 13:57:00 door Pim Vernooij

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.