Expecting '"; .....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »
Mark

Mark

22/10/2005 11:53:00
Quote Anchor link
Hey ben ik weer,

Ik krijg iets maar niet voor elkaar. Ik had een scriptje die eerst gewoon deed wat hij moest doen. Maar nu ik hem wil invoegen en wat tabelletjes heb toegevoegd geeft hij de volgende error aan:

Parse error: parse error, expecting `','' or `';'' in *LINK* on line 155

Code
154 $replys = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = $list->id"));
155 echo $list->date - <a href='$PHP_SELF?i=$list->id'>$list->subject</a>($replys Reacties);
156 }

Ik had al op plaatsen " en ' toegevoegd, maar ik kom er niet uit....*DOM*

BVD
Gewijzigd op 22/10/2005 11:54:00 door Mark

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 02:01:16

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

22/10/2005 11:59:00
Quote Anchor link
Zo?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
$replys
= mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM reply WHERE replyid = ".$list->id));
echo $list->date." - <a href=\"".$PHP_SELF."?i=".$list->id."\">".$list->subject."</a>(".$replys."  Reacties)";
}

?>

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 22/10/2005 11:59:00 door Elwin - Fratsloos

Mark

Mark

22/10/2005 12:18:00
Quote Anchor link
Dat probleem is nu opgelost, alleen krijg ik nu een error bij de laatste regel (</html>). Dit heb ik wel vaker gehad met php en kon nooit vinden waar het aan lag.

Ik heb gekeken of ik alle } en { wel goed had...en daar kwam niks uit.

kan dit door dit komen:
Code (php)
1
2
3
<?php
$message
= htmlspecialchars($list->message);
?>

hoe zou ik deze kunnen sluiten
Gewijzigd op 22/10/2005 12:21:00 door Mark

Jelte

jelte

22/10/2005 12:34:00
Quote Anchor link
probeer dit........ /"<html>/"
Gewijzigd op 22/10/2005 12:34:00 door jelte

Mark

Mark

22/10/2005 12:43:00
Quote Anchor link
jelte:
probeer dit........ /"<html>/"

nee, dat werkt niet...:-(

Jelte

jelte

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
thats a pitty :-(

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 12:45:00
Quote Anchor link
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

Mark

Mark

22/10/2005 12:55:00
Quote Anchor link
SanThe:
Inderdaad maar je hele script checken. Elke { moet een } hebben. En dat geldt ook voor ( ) [ ] en kijk of elke regel is afgesloten met een ; Let ook op
Code (php)
1
<?php en ?>
tags.

pfffffffff.... nou ik meld het eind van de avond wel is :P haha, ik ga is op jacht

ik denk eigenlijk niet dat het in de [ of ] zit want dan gaf hij wel parse error....
Gewijzigd op 22/10/2005 12:58:00 door Mark

Mark

Mark

22/10/2005 13:05:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit=\'return validate()\' method=POST>
Naam:<br>
<input type=text name=name maxlength=20 size=20><br>
Reactie:<br>
<textarea cols=30 rows=4 name=mess></textarea><br>
<input type=hidden name=replyid value=$i>
<input type=submit name=reply value=Verstuur>
</form>
</td></tr></table>
 '
;
?>

Dat is denk ik de boos doener, eerst heb ik " dan eindig ik hem hem '; met " en "; werkt hij niet... hier moeten zeker ook weer overal puntjes etc.

Niels Beckers

Niels Beckers

22/10/2005 13:06:00
Quote Anchor link
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

Mark

Mark

22/10/2005 13:11:00
Quote Anchor link
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Mark

Mark

22/10/2005 13:13:00
Quote Anchor link
niels:
ja kan dit toch evengoed zonder php showen? niet?

....nee hoor dan krijg ik nog steeds: expecting ";; etc...

Mark

Mark

22/10/2005 13:17:00
Quote Anchor link
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:

} elseif(isset($search)) {

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
echo "
<form name=replyform onsubmit="
return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value= "
. $i .">
</form>
</td></tr></table>
 "
;

}
elseif(isset($search)) {
?>

wat een paar regels eronder staat. Wat dus eerst niet fout was..... het script werkt gewoon alleen omdat ik wat tabelletjes had ingevoegd om het de design'n
Gewijzigd op 22/10/2005 13:18:00 door Mark

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2005 13:24:00
Quote Anchor link
Mark:
heb het opgelost, alleen nu krijg ik weer dat hij een ';" etc. verwacht op line 118:
Code (php)
1
2
3
<?php
<form name=replyform onsubmit="  return validate()  " method=POST>
?>

... met " . return validate() . " heb ik al geprobeerd...

Dit is geen php en je zet het wel tussen
Code (php)
1
<?php ?>
in?

Mark

Mark

22/10/2005 13:34:00

- Jim  -

- Jim -

22/10/2005 13:50:00
Quote Anchor link
Mark:
En als ik iets bij return validate doe etc krijg ik weer een fout bij:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
# wat je eerder hebt.

###Ik vermoed dat het hier fout gaat!!!!!
###
### <?php  Deze PHP-Opentag wegahalen. Mogelijk.

### Punten gebruiken om text en functie's te schakelen.

### TIP: Gebruik je dubbele quote's bij een echo, gebruik dan enkele in de html code (XHTML). Wordt je code ook veel overzichtelijker van.

echo "
<form name='replyform' onsubmit='"
.return validate()."' method='POST'>
<input type='text' name='name' maxlength='20' size='20'><br>
<textarea cols='30' rows='4' name='mess'>

"
;
# en de rest.
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 14:01:00 door - Jim -

Pim Vernooij

Pim Vernooij

22/10/2005 13:54:00
Quote Anchor link
is de onsubmit functie een php functie of een javascript functie ? de php functie zou zoiezo niet werken... hoe dan ook... je gebruikt dubbele quotes... escape die quotes eens, dan zou het moeten werken

(gebasseerd op laatste post van Jim)

Ik zou het zo doen... waarom zo'n lap html via php laten parsen?:

Code (php)
1
2
3
<?php
?>

<form name=replyform onsubmit="return validate()" method=POST>
<input type=hidden name=replyid value="
Code (php)
1
<?=$i?>
">
</form>
</td></tr></table>

Code (php)
1
2
3
<?php
}
?>
Gewijzigd op 22/10/2005 13:57:00 door Pim Vernooij

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.