exporteren naar
Rembem
30/03/2006 13:25:00Hallo,
Ik zit met een probleem. Ik heb tekst uit een database en die wil ik laten exporteren naar bijv. een rtf bestand. Dat lukt allemaal wel de tekst staat er in. alleen het probleem is als je bijv dit hebt:
blabla
blabla
dan word dat daar zo weergegeven blablablabla en als ik nl2br() gebruik word het zo weergegeven blabla</br>blabla
Weten jullie hoe dat ie wel naar de volgende regel gaat?
Alvast bedankt,
Mvg,
Remco
Ik zit met een probleem. Ik heb tekst uit een database en die wil ik laten exporteren naar bijv. een rtf bestand. Dat lukt allemaal wel de tekst staat er in. alleen het probleem is als je bijv dit hebt:
blabla
blabla
dan word dat daar zo weergegeven blablablabla en als ik nl2br() gebruik word het zo weergegeven blabla</br>blabla
Weten jullie hoe dat ie wel naar de volgende regel gaat?
Alvast bedankt,
Mvg,
Remco
Gewijzigd op 30/03/2006 13:26:00 door Rembem
PHP hulp
15/11/2024 03:40:35Daan
30/03/2006 13:28:00dit moet je denk ik doen dmv newlines(\n), maar ik weet niet heel zeker wat rtf is. Als het Rich Text Format is, dan wordt het hem niet want die gaan op een hele andere manier om met newlines
Rembem
30/03/2006 13:42:00Het is wanneer je met word opslaan ->als .rtf doet.
De gegevens worden met php uit de database gehaald en dan via het script in een rtf bestand gezet. het enigste probleem is dat hij wel alles er in zet maar niet naar de volgende regel gaat
De gegevens worden met php uit de database gehaald en dan via het script in een rtf bestand gezet. het enigste probleem is dat hij wel alles er in zet maar niet naar de volgende regel gaat