Externe database
Weet iemand misschien een site waar je gratis een database kan aanmaken (net zoiets als patie.nl deed). Ik heb al freesql.org geprobeerd, maar als ik daar mijn records en tabellen maak, zie ik in het linkermenu mijn tabllen niet.
Zijn er meer van dit soort sites? Ik heb al een tijd zitten zoeken, maar tot nu toe zonder resultaten :( Misschien dat iemand er een weet.
je zegt dat op freesql.org de tabellen niet in het linker menu verschenen, doe eens in linker frame rechtermuisknop -> refresh.. dan komen ze er wel bij te staan hoor :)
Ook als ik mijn backup erin plak, zegtie wel dat het zaakje uitgevoerd is, maar geen tabellen :S
phpMyAdmin?
En je zult toch eerst een database moeten selecteren voor je überhaupt je tabel kan zien
Waarmee kun je je tabellen zien dan? En je zult toch eerst een database moeten selecteren voor je überhaupt je tabel kan zien
Gewijzigd op 19/09/2004 17:18:00 door John de Boer
heb ik ook, hoe vaak ik ook op die db klik, refresh, records erin zet, geen tabellen etc. gewoon helemaal nix (en die domme host stuurt ook gene emailtje trug ook nog :S)
patie.nl is ook een mysql hosting(gratis)
Michieltjuh:
(en die domme host stuurt ook gene emailtje trug ook nog :S)
misschien heeft die het wel te druk en ben je gewoon te ongeduldig :)
of zit je misschien bij hotmail en issie in je 'ongewenste mail' terecht gekomen?
Gewijzigd op 19/09/2004 17:26:00 door John de Boer
Wel weird, want als ik in die admin handmatig een tabel maak, door het aantal velden etc. in te voeren, krijg ik wel een tabel te zien 0_o
Had lycos niet zo'n php-ondersteuning en gratis mysql account? of moest je voor MySQL betalen?
nope is gratis maarjah de naam lycos zegt al genoeg volgens mij!:D