Externe Txt file
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn probleem.
Ik heb van een pagina verschillende pagina's gemaakt zodat er meerdere mogelijkheden zijn om die pagina te bekijken door mensen die diverse opties niet willen gebruiken, of een pagina speciaal voor mobiele telefoon of een pop-up met alleen video content.
Het script dat ik daar voor gebruik is ..
<script type="text/javascript"> c="iouhi"; w=850; h=500;</script><script type="text/javascript" src="http://blahblah.js"></script>
Het kan voorkomen dat ik regelmatig deze lijn moet aanpassen omdat de c="iouhi" (content) regelmatig veranderd.
Nu heb ik dat scriptje zo aangepast zodat ik al die verschillende pagina's niet 1 voor 1 hoef aan te passen maar gewoon via "file_get_contents" te includen.
Dus de hierboven vermeldde lijn die ik momenteel gebruik is als volgt....
<script type="text/javascript"> c="
Code (php)
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
<?php
$myfilename = "blahblah.txt";
if(file_exists($myfilename)){
echo file_get_contents($myfilename);
}
?>
$myfilename = "blahblah.txt";
if(file_exists($myfilename)){
echo file_get_contents($myfilename);
}
?>
Dit werkt prima en de txt file met als content "iouhi" word geladen en de video word geladen.
Echter wanneer ik dezelfde lijn ga toepassen op een pop-up werkt deze niet en word de blahblah.txt niet geladen en word de video niet vertoont.
Het scriptje dat ik gebruik voor de pop-up is deze...
<script>
function myFunction1() {
var myWindow = window.open("/pop-ups/popup-9.php", "", "width=870,height=520");
}
</script>
Wanneer ik in die pop-up.php dezelfde file_get_content gebruik werkt dat op de een of andere manier niet.
Ik heb die blahblah.txt ook in de pop-up folder gezet maar ook dit werkt niet.
Weet er iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen zodat ook de pop-up deze blahblah.txt laad?
Met vriendelijke groet
Dat zou moeten werken als het .txt-bestand in dezelfde directory staat als het PHP-script.
Het werkt inderdaad prima