Extra border in een div (onbedoeld) IE8+9
sander b
27/10/2011 00:34:51Hallo allen,
Ik kom een een probleem tegen dat alleen voorkomt met internet explorer. Het gaat over een dynamisch gegenereerd verticaal rijtje van divjes die allen een border-bottom element hebben. Maar in IE laat hij enkel bij de bovenste div de border 2 maal zien, dus boven en onder het 'lees verder' knopje.
Probleempagina
Wat ik al heb geprobeerd:
- IE tester (probleem doet zich enkel voor in IE8 en IE9)
- <a> element verwijderen, lost het probleem op maar ik het de link nodig
- <a> element van alle CSS strippen werkt niet
- Statische hoogte geven aan de DIVjes met class frbl werkt niet
- border-top geeft hetzelfde probleem
Ik heb mijn handen in het haar, weet iemand welke richting ik het moet zoeken?
Alvast bedankt.
Mvg
Sander
Ik kom een een probleem tegen dat alleen voorkomt met internet explorer. Het gaat over een dynamisch gegenereerd verticaal rijtje van divjes die allen een border-bottom element hebben. Maar in IE laat hij enkel bij de bovenste div de border 2 maal zien, dus boven en onder het 'lees verder' knopje.
Probleempagina
Wat ik al heb geprobeerd:
- IE tester (probleem doet zich enkel voor in IE8 en IE9)
- <a> element verwijderen, lost het probleem op maar ik het de link nodig
- <a> element van alle CSS strippen werkt niet
- Statische hoogte geven aan de DIVjes met class frbl werkt niet
- border-top geeft hetzelfde probleem
Ik heb mijn handen in het haar, weet iemand welke richting ik het moet zoeken?
Alvast bedankt.
Mvg
Sander
PHP hulp
09/11/2024 02:25:44sander b
02/11/2011 00:41:47Sorry voor de bump, maar het probleem blijft en ik weet dat één van jullie awesome experts het antwoord weet. Ik begin langzaam het vermoeden te krijgen dat het echt aan IE ligt, als in een bug ofzo. Maar ik vind er verder geen info over op Google.
Zelfs mijn crappy Symbian Nokia browser geeft de website zonder extra borders weer.
Kan iemand mij helpen?
Zelfs mijn crappy Symbian Nokia browser geeft de website zonder extra borders weer.
Kan iemand mij helpen?
Milo S
02/11/2011 07:51:25Geef die specifieke a element dat het probleem veroorzaakt een class / id mee. En geef vervolgens in de CSS style border: none; mee.