Fade-in bij laden website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

09/12/2004 14:37:00
Quote Anchor link
He hallo,

Ik was pas iets aan het zoeken over tabellen e.d. Toen kwam ik langs deze site:

<a href="http://padlangs.virafrikaans.com/wl_tables.html">bekijk 'm nu!</a>

Als je het opgevallen is: Hij heeft zo'n fade-in effect. Niet iets dat je op elke site/pagina wil zien, maar het idee is heel erg leuk. Nu heb ik in de broncode gekeken maar ik kan er niks in vinden wat wijst op een regel dit dit effect aanroept (het stuke javascript in de head zorgt voor het lichtbalk effect in de titel)

Weten jullie hoe je dit maakt, en kunnen jullie mij dat script geven?

Super bedankt!

Cris

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 12:44:24

Mitch X

Mitch X

09/12/2004 14:45:00
Quote Anchor link
Kzie niet wat je bedoelt ...

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

09/12/2004 14:56:00
Quote Anchor link
Hmm... Zeker weer zo'n IE-only feature? :D

Antway, zulke effecten zie je tegenwoordig niet erg veel meer, behalve op de 'Ik ben Hans en mijn hobby is brillen verzamelen' pagina's. Eerst (3-5 jaar terug) zag je dergelijke verschijnsels veel meer (of komt het omdat ik nu al een jaar of 3 met Mozilla surf?). Reden dat het niet meer populair is: het is mateloos irritant.

Als ik een pagina opvraag, dan wil ik graag dat het er staat en niet dat het er langzaam aan staat.

Maar goed.. als je de bron (van de javascript) niet in de bron (van de pagina) kan vinden is ook Google een mogelijkheid: http://www.google.nl/search?q=javascript%20page%20fade-in.

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 09/12/2004 14:59:00 door Elwin - Fratsloos

09/12/2004 15:30:00
Quote Anchor link
Je kan het doen met FrontPage zit er standaard in (weet ik nog van mijn eerste website)

Steff   an

Steff an

09/12/2004 15:56:00
Quote Anchor link
dit is de code

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<meta http-equiv="Page-Enter" content="blendTrans(Duration=3.0)">

ps: stond daar gewoon in de header. Dit heb ik ook welles gebruikt, maar vond het later irritant. Nu zie ik het niet meer, want ik gebruik FireFox.

Mitch X

Mitch X

09/12/2004 16:38:00
Quote Anchor link
Ow daarom zag ik nix ;)

09/12/2004 16:38:00
Quote Anchor link
Ja, dank je wel allemaal!

Was ook niet van plan het direct toe te passen, maar soms kom je een pagina tegen die daar wel geschikt voor is! Bedankt voor de code!

Tot laters,

Cris

Bram Z

Bram Z

09/12/2004 18:41:00
Quote Anchor link
Ik raad je aan het niet te doen (er bestaand ook scripts zodat het ook op firefox werkt, vraag niet hoe ...)

Bo az

Bo az

09/12/2004 22:36:00
Quote Anchor link
hmm, dat "lichtbak" affect in de titel is wel leuk om mensen met Tabbladen te irriteren :P werkt zelf bij opera en is best wel irritant ;)

09/12/2004 22:58:00
Quote Anchor link
Bij FF óók.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.