failed to open stream
Ik zit met een zeer vervelende error die ik maar niet opgelost kan krijgen. Ik weet absoluut niet waar het aan kan liggen of hoe op te lossen, daar ik naar mijn vermogen alles heb geprobeerd. Alles zit gewoon op de juiste plaats, het enige wat ik me nog zou kunnen indenken is dat het komt doordat mijn php versie (4.3.4) wellicht hier de oorzaak van is, maar dat kan ik niet vaststellen.
De foutmelding is als volgt:
Warning: main(./impex/systems/phpBB2/001module=001.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/psa/home/vhosts/mysite.com/httpdocs/1/impex/index.php on line 190
Fatal error: main(): Failed opening required './impex/systems/phpBB2/001module=001.php' (include_path='.:/usr/share/pear') in /usr/local/psa/home/vhosts/mysite.com/httpdocs/1/impex/index.php on line 190
En hier volgt een gedeelte uit index.php:
// ########################################
########## ###########################
// Init
// ########################################
########## ###########################
if ($ImpExSession->get_session_var('module') != '000' AND $ImpExSession->get_session_var('module') != NULL AND $currentmoduleworking == FALSE)
{
$ImpExDisplay->update_basic('displaymodules', 'FALSE');
$name = $systempath . 'impex/systems/' . $ImpExSession->get_session_var('system') . '/' . $ImpExSession->get_session_var('module') . '.php';
require_once($systempath . 'impex/systems/' . $ImpExSession->get_session_var('system') . '/000.php');
require_once($name); // lijn 190 <-------------------------------]
$classname = $ImpExSession->get_session_var('system') . '_' . $ImpExSession->get_session_var('module');
$ModuleCall = new $classname($ImpExSession);
if ($ImpExSession->get_session_var($ImpExSession->get_session_var('module')) == 'FINISHED')
{
$ModuleCall->restarted();
}
$ModuleCall->using($ImpExSession);
$ModuleCall->init($ImpExSession, $ImpExDisplay, $Db_target, $Db_source);
}
-----------------------------------------------------------------------------
Weet iemand misschien de magic word?
Die stream heeft vaak te maken met het openen van een bestand dacht ik.. Maar die zie ik niet in de bovenstaande code dus ik denk dat die in de class file word gebruikt..