[FancyUpload 2.0] 500 Error
Na een topic te hebben gelezen over FancyUpload leek het mij leuk om hier mee eens aan de slag te gaan.
maar, na dat ik eenmaal alles netjes d'r ingezet heb, wou ik een paar foto's uploaden, toen gaf hij aan: HttpStatus: 500.
Nadat ben ik alles bij langs gelopen Bleek alles te kloppen, maar toch nog die vreemde fout...van 500...
Ook update hij mijn log bestand niet en zet hij de foto's niet te uploaden naar de opgegeven map...
Zoals de website (http://digitarald.de/project/fancyupload/) al aangeeft: Probeer eens FireBug om te kijken of alles werkt...dit werkt prima allemaal.
Ook gaf iemand als reactie om op zijn website te kijken en de bestanden kon je daar ook vanaf downloaden (http://www.rioleo.org/getting-fancyupload-to-work.php). Na het downloaden heb ik het mapje geupload naar ftp en ben zonder aanpassingen naar de index.php gegaan en wou het proberen (het uploaden)
Maar toch kreeg ik de error 500, waar ligt dit aan, kan iemand mij hiervoor een oplossing geven ?...
Alvast Bedankt!
Edit: Typo's
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Tuma
Ik weet niet of je ook zo'n error kunt krijgen als een plaatje te groot is. Misschien moet er wel een of andere lib zijn geinstaleerd, en is dat niet zo.
Ik raad je indd aan om eens naar je server logs te kijken. Ook kan je eens javascript uitschakelen om te kijken of het wel juist naar de server gepost wordt (naar de juiste pagina etc.)
Wel moest ik er even een submit knip in bouwen. Maar wat wel vreemd is, is dat als ik dan op submit klikte dat hij mij script.php te download aanbood...
Hoe kan dit ? (het betreft FF3...)
Ik zal even in de sever log kijken...mocht iemand het schreeuwende andwoord weten...ik hoor het graag...
Code (php)
1
2
3
2
3
De fout:
[Tue Jul 15 21:04:19 2008] [error] [client 81.**.72.**] mod_security: Filtering against POST payload requested but payload is not available [hostname "stal**.nl"] [uri "/**/uploader/script.php"]
[Tue Jul 15 21:04:19 2008] [error] [client 81.**.72.**] mod_security: Filtering against POST payload requested but payload is not available [hostname "stal**.nl"] [uri "/**/uploader/script.php"]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bart Tuma
misschien dit is navragen bij je hoster of even op google zoeken?
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
If you are using Apache with mod_security this will not work, you need to put the following in your .htaccess file to disable mod_security:
SecFilterEngine Off SecFilterScanPOST Off
Disabling mod_security isnt allowed on some shared hosts, and only do this if you know what you are doing. This is due to a bug in the way that flash sends the headers back to the server according to the Flash 8 documentation
SecFilterEngine Off SecFilterScanPOST Off
Disabling mod_security isnt allowed on some shared hosts, and only do this if you know what you are doing. This is due to a bug in the way that flash sends the headers back to the server according to the Flash 8 documentation
maar idd. ik zal even google zoeken ;)...