Fansite
Zouden jullie m'n fansite eens willen keuren:
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven. De pagina kan niet worden weergegeven.
@John: Vreemd, ik krijg iets heel anders te zien :P ;-)
Probeer eens wat grotere koppen en wat meer line-height; komt nu meer over als één groot blok.
Veder zou ik zeggen meer margin en kleur/afbeeldingen
@Paul
Doe wat RedCrew zegt, www weghalen ervoor Als ik de pagina's zo bekijk is het mij één groot raadsel waar het overgaat.
Firefox kan de server op www.osm.mrmaxus.com niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
LOWL xD
Als je je site revieuwd zorg dan dat de links kloppen ;P
www is namelijk ook al een subdomein ;) Server niet gevonden
Ik heb dit probleem niet, waarschijnlijk omdat de afbeeldingen nog in m'n cache zitten.
Ik zal een skijken om meer afbeelding te plaatse,
maar waar zou je liever meer margin hebben webmakerij? Ik heb de url aangepast
Probeer je "home" zo te maken dat je niet hoeft te scrollen, grafisch gezien is dat niet zo netjes (zo heb ik dat geleerd dan op het Grafisch Lyceum).
Probeer misschien wat minder informatie op je home te zetten en dat kan nog wel overzichtelijker. Houd ook in de gaten dat een bezoeker niet meer dan 3x hoeft te klikken om bij de gewenste informatie te komen maar zo te zien zit dat bij jou wel goed.
Verder vind ik hem er mooi uitzien, succes ermee! Qua vormgeving vind ik hem goed alleen het is niet direct duidelijk waar je site over gaat als je hem opent.
Idd, ik heb het aangepast en het oogt mooier :D
thx
Een minpuntje vind ik het verloop die rechts in de home-pagina zit.
Volgens mij is dat storend maar daar denkt wss iedereen anders over Mooie, duidelijke en overzichtelijke site.
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. IE:
Zelfde probleem hier
hij deed het bij mij net wel gewoon goed, dat ik dus de pagina gewoon goed zag, maar nu laat hij helemaal niets meer zien. De layout is ongeveer dezelfde als onlinesoccermanager.com ;-)
Ik zie de vergelijking niet hoor :s waar hebben jullie het over onlinesoccermanager heeft een totaal andere layout.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Quote:
Server niet gevonden
www.voorbeeld.com
laden.
www.voorbeeld.com
laden.
osm.mrmaxus.com/
Voor de klikkers gewoon www weglaten als er al een subdomein ingevuld is :)
Voor de klikkers gewoon www weglaten als er al een subdomein ingevuld is :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Red Crew
@Herian,da's toch vreemd joh !!!!! ?????
Maxim , de layout van je site ziet er goed uit , allen het laden van de pagina met de vlaggen van de nationaliteiten duurt even , dat is nu net het probleem waar ik een oplossing voor zoek.
Probeer eens wat grotere koppen en wat meer line-height; komt nu meer over als één groot blok.
Veder zou ik zeggen meer margin en kleur/afbeeldingen
@Paul
Doe wat RedCrew zegt, www weghalen ervoor
www.voorbeeld.com
laden.
LOWL xD
Als je je site revieuwd zorg dan dat de links kloppen ;P
www is namelijk ook al een subdomein ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K
John schreef op 03.01.2007 22:03:
Maxim , de layout van je site ziet er goed uit , allen het laden van de pagina met de vlaggen van de nationaliteiten duurt even , dat is nu net het probleem waar ik een oplossing voor zoek.
Ik heb dit probleem niet, waarschijnlijk omdat de afbeeldingen nog in m'n cache zitten.
Ik zal een skijken om meer afbeelding te plaatse,
maar waar zou je liever meer margin hebben webmakerij?
wel mooi,, alleen niet iets voor mij =\ 6/10
Probeer je "home" zo te maken dat je niet hoeft te scrollen, grafisch gezien is dat niet zo netjes (zo heb ik dat geleerd dan op het Grafisch Lyceum).
Probeer misschien wat minder informatie op je home te zetten en dat kan nog wel overzichtelijker. Houd ook in de gaten dat een bezoeker niet meer dan 3x hoeft te klikken om bij de gewenste informatie te komen maar zo te zien zit dat bij jou wel goed.
Verder vind ik hem er mooi uitzien, succes ermee!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door karel
karel schreef op 04.01.2007 10:02:
Idd, ik heb het aangepast en het oogt mooier :D
thx
Een minpuntje vind ik het verloop die rechts in de home-pagina zit.
Volgens mij is dat storend maar daar denkt wss iedereen anders over
ik kom in je webmail terecht?:S
De pagina kan niet worden weergegeven.
Ik vind het opzig een mooie website alleen vind ik het jammer dat maar 1 derde van mijn beeldscherm is gevuld.
michel schreef op 06.01.2007 20:46:
Zelfde probleem hier
Crispijn schreef op 06.01.2007 21:23:
Zelfde probleem hier
michel schreef op 06.01.2007 20:46:
Zelfde probleem hier
hij deed het bij mij net wel gewoon goed, dat ik dus de pagina gewoon goed zag, maar nu laat hij helemaal niets meer zien.
zeer mooi gemaakt! mijn complimenten. alleen wat Jens ook al zegt is de layout ongeveer het zelfde als die van onlinesoccermanager.com. niet echt orgineel :P
Ik zie de vergelijking niet hoor :s