Fansite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

SQL Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Jij gaat in deze functie aan de slag met uitdagende projecten en het creëren van maatwerk software, vooral middels SQL. Iedere klant/project is weer anders, maar dat maakt dit bedrijf en de functie erg uniek & uitdagend. Verder heb je de volgende taken: Ontwikkelen en ontwerpen van SQL databases. T-SQL wordt hierbij gebruikt als programmeer laag; Optimalisatie van query's, voor een verbeterde efficiency; Begeleiden van junior developers, mits je dit leuk vindt; Heb je meer interesse in een rol als consultant, dan is dit ook mogelijk. Je heb hier meer

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

C# .NET Ontwikkelaar ASP.NET

Samengevat: Deze werkgever is een inkooporganisatie. Ben jij een ervaren .Net ontwikkelaar? Heb je ervaring met .Net en C#? Vaste baan: C# .NET Developer .Net MBO HBO €3.100 - €4.300 Onze missie is: “Een essentiële bijdrage leveren aan het verlagen van de integrale kostprijs van de aangesloten groothandels, middels het bundelen van inkoopvolume en het creëren van synergie met en tussen de groothandels en leveranciers, met scherpe inkoopprijzen, goede handelscondities en gerichte dienstverlening als resultaat” Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! De branche van dit

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maxim Winckelmans

Maxim Winckelmans

03/01/2007 21:47:00
Quote Anchor link
Zouden jullie m'n fansite eens willen keuren:
http://osm.mrmaxus.com
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Maxim Winckelmans

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 11:04:51

John zijlstra

john zijlstra

03/01/2007 21:48:00
Quote Anchor link
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.

- -

- -

03/01/2007 21:51:00
Quote Anchor link
@John: Vreemd, ik krijg iets heel anders te zien :P ;-)
Quote:
Server niet gevonden

Firefox kan de server op www.osm.mrmaxus.com niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Red Crew

Red Crew

03/01/2007 21:54:00
Quote Anchor link
osm.mrmaxus.com/

Voor de klikkers gewoon www weglaten als er al een subdomein ingevuld is :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Red Crew

John zijlstra

john zijlstra

03/01/2007 21:54:00
Quote Anchor link
@Herian,da's toch vreemd joh !!!!! ?????

John zijlstra

john zijlstra

03/01/2007 22:03:00
Quote Anchor link
Maxim , de layout van je site ziet er goed uit , allen het laden van de pagina met de vlaggen van de nationaliteiten duurt even , dat is nu net het probleem waar ik een oplossing voor zoek.

03/01/2007 22:39:00
Quote Anchor link
Als ik de pagina's zo bekijk is het mij één groot raadsel waar het overgaat.
Probeer eens wat grotere koppen en wat meer line-height; komt nu meer over als één groot blok.
Veder zou ik zeggen meer margin en kleur/afbeeldingen

@Paul
Doe wat RedCrew zegt, www weghalen ervoor
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Paul K

Paul K

03/01/2007 22:42:00
Quote Anchor link
Server niet gevonden

Firefox kan de server op www.osm.mrmaxus.com niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

LOWL xD
Als je je site revieuwd zorg dan dat de links kloppen ;P
www is namelijk ook al een subdomein ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul K

Maxim Winckelmans

Maxim Winckelmans

04/01/2007 09:42:00
Quote Anchor link
Ik heb de url aangepast

John schreef op 03.01.2007 22:03:
Maxim , de layout van je site ziet er goed uit , allen het laden van de pagina met de vlaggen van de nationaliteiten duurt even , dat is nu net het probleem waar ik een oplossing voor zoek.

Ik heb dit probleem niet, waarschijnlijk omdat de afbeeldingen nog in m'n cache zitten.

Ik zal een skijken om meer afbeelding te plaatse,

maar waar zou je liever meer margin hebben webmakerij?

Kevichill

Kevichill

04/01/2007 09:47:00
Quote Anchor link
wel mooi,, alleen niet iets voor mij =\ 6/10

Karel

karel

04/01/2007 10:02:00
Quote Anchor link
Qua vormgeving vind ik hem goed alleen het is niet direct duidelijk waar je site over gaat als je hem opent.

Probeer je "home" zo te maken dat je niet hoeft te scrollen, grafisch gezien is dat niet zo netjes (zo heb ik dat geleerd dan op het Grafisch Lyceum).

Probeer misschien wat minder informatie op je home te zetten en dat kan nog wel overzichtelijker. Houd ook in de gaten dat een bezoeker niet meer dan 3x hoeft te klikken om bij de gewenste informatie te komen maar zo te zien zit dat bij jou wel goed.

Verder vind ik hem er mooi uitzien, succes ermee!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door karel

Maxim Winckelmans

Maxim Winckelmans

04/01/2007 11:40:00
Quote Anchor link
karel schreef op 04.01.2007 10:02:
Probeer je "home" zo te maken dat je niet hoeft te scrollen, grafisch gezien is dat niet zo netjes (zo heb ik dat geleerd dan op het Grafisch Lyceum).

Idd, ik heb het aangepast en het oogt mooier :D
thx

Lukke

lukke

06/01/2007 20:31:00
Quote Anchor link
Mooie, duidelijke en overzichtelijke site.
Een minpuntje vind ik het verloop die rechts in de home-pagina zit.
Volgens mij is dat storend maar daar denkt wss iedereen anders over

M Ypma

M Ypma

06/01/2007 20:46:00
Quote Anchor link
ik kom in je webmail terecht?:S

Tim Groot

Tim Groot

06/01/2007 20:50:00
Quote Anchor link
IE:

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

Arwin  vdv

Arwin vdv

06/01/2007 21:18:00
Quote Anchor link
Ik vind het opzig een mooie website alleen vind ik het jammer dat maar 1 derde van mijn beeldscherm is gevuld.

Crispijn -

Crispijn -

06/01/2007 21:23:00
Quote Anchor link
michel schreef op 06.01.2007 20:46:

Zelfde probleem hier

Arwin  vdv

Arwin vdv

06/01/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Crispijn schreef op 06.01.2007 21:23:
michel schreef op 06.01.2007 20:46:

Zelfde probleem hier

hij deed het bij mij net wel gewoon goed, dat ik dus de pagina gewoon goed zag, maar nu laat hij helemaal niets meer zien.

Jens V

Jens V

06/01/2007 22:05:00
Quote Anchor link
De layout is ongeveer dezelfde als onlinesoccermanager.com ;-)
Voor de rest, mooie site

Mvg Jens
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens V

W W

W W

06/01/2007 23:09:00
Quote Anchor link
zeer mooi gemaakt! mijn complimenten. alleen wat Jens ook al zegt is de layout ongeveer het zelfde als die van onlinesoccermanager.com. niet echt orgineel :P

Maxim Winckelmans

Maxim Winckelmans

13/01/2007 15:16:00
Quote Anchor link
waar hebben jullie het over onlinesoccermanager heeft een totaal andere layout.
Ik zie de vergelijking niet hoor :s

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.