FastKlik.nl
Wat vinden jullie van:
http://www.fastklik.nl
En zouden jullie daar ook een account willen aanmaken?
Met vriendelijke groet,
Jelle Schneiders
heb je geen testaccount? ik ben nogal huiverig om op een onbekende website mijn emailadres in te vullen.
Ten aanzien van je site:
Kijk nog eens naar je contactformulier. Als ik niets invul en op verzenden klik, krijg ik alleen de melding dat ik een naam moet invullen. Waarom niet gelijk alle fouten melden? Als ik alleen een naam invul, krijg ik de melding over een gebruikersnaam. Moet met de knop in de browser terug (niet vriendelijk) en ben mijn eerdere invoer kwijt (nog onvriendelijker).
Nergens zie ik wat de kosten zijn van een VIP account.
Nergens zie ik algemene voorwaarden, omgang met privacy, KvK gegevens.
Die opmerking over cookies die bij aanmelden staat, moet/kan naar mijn idee beter eerder geplaatst worden (op het moment van openen website).
Het tonen van het menu-item Ledenmenu is zinloos als er niet is ingelogd.
Verder vind ik de layout ook nietszeggend.
Je ledenmenu is een grote brij aan tekst. Nodigt niet uit.
"kunt u zich ten alle tijden afmelden als lid van onze site." Ik kan dat, zo snel, niet vinden.
Als de banners zo'n eenvoudige nummering hebben, is het erg eenvoudig om te gaan cheaten. Dat het niet mag, heb je aangegeven. Niet wat de sanctie is. En maak het mensen wat moeilijker. Nu noem ik het bijna uitlokking ;-)
Toevoeging op 18/11/2012 13:36:50:
Albert de Wit op 18/11/2012 13:32:50:
heb je geen testaccount? ik ben nogal huiverig om op een onbekende website mijn emailadres in te vullen.
Probeer:
test
test
Urgh, dit doet me denken aan kinderarbeid fabriekjes in china. Het heeft er welliswaar niets mee te maken maar het is zooooooo verschrikkelijk saai en eentonig. Advertenties bekijken tegen een betaling. Enquetes invullen tegen betaling. En formulieren invullen tegen betaling. Waarom wil iemand zoiets doen?
Ik ontvang nog steeds wekelijks spam van één van jouw site's in mijn inbox, GBXL.eu ofzo? Met constante reclame over thahosting. Er ook staat nergens een afmeld link...