Fck editor & safe mode

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Monkey

monkey

26/01/2009 12:09:00
Quote Anchor link
Beste php-ers,

Ik zit met een nogal lastig probleem waar ik maar niet uit kan komen.

Ik maak gebruik van FCk editor om berichten mee te verzenden. Werkt allemaal perfect op de file-browser na. Deze krijg ik niet aan de praat met safe mode on.
Zo gauw safe mode uit staat werkt hij perfect maar aangezien de meeste hosters deze niet uit willen is dit niet een goede oplossing voor het probleem.

Hij gaat de mist in bij de volgende functie "move_uploaded_file()".

Fck editor is behoorlijk bekend dacht dan ook dat ik wel ergens een oplossing zou kunnen vinden maar heb de moed al bijna opgegeven.

Iemand die mij de goede richting in kan schoppen of is er echt geen oplossing voor?

Alvast bedankt

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 10:07:42

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/01/2009 14:13:00
Quote Anchor link
Laat liever je hosting safe-mode gewoon uitzetten. het is meer schijn-veiligheid en in PHP6 zal deze functie er uitgesloopt zijn.
PHP veiliger maken kan een hosting ook doen zonder safe-mode te gebruiken en het belemmeren van een hoop functies.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - Ariën -

Monkey

monkey

26/01/2009 14:28:00
Quote Anchor link
Helemaal mee eens!

Maar probleem dat je niet bij iedere hosting aan hoeft te kloppen om het uit te zetten..

Blij dan ook dat het eruit gemietert word. Goed nieuws!

Heb net even wat getest en heb gezien dat een oudere versie van Fck editor hier geen problemen mee heeft :S

Eens kijken of ik de 2 kan combineren :)

Als er nog andere oplossingen zijn hoor ik het heel graag !

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.