fckeditor slaat mijn html op als tekst
nu wil ik in een pagina met code invoeren een html iframe plaatsen dat lukt ga ik terug naar normaal linkt hij mooi door in me frame sla ik hem op word de html code omgezet en krijg ik dus op me uit eindelijke pagina tekst te zien
ik kan in me portal dingen opgeven wat fck wel mag en wat niet
Naam van de optie Optiewaarde Opties
SourcePopup true
AutoDetectLanguage true
HtmlEncodeOutput false
ForcePasteAsPlainText true
FormatOutput true
FormatSource false
FullPage true
CleanWordKeepsStructure false
heb de hulp van fck al bekeken maar wat ik ook doe het probleem blijft
Gebruik interpunctie, oftewel punten, komma's, hoofdletters en alles wat daar verder bij hoort. Dit is niet te lezen.
- SanThe - op 05/01/2011 23:26:25:
hoofdleters staam zoals ze in de gebruiksaanwijzing van fck stonden Gebruik interpunctie, oftewel punten, komma's, hoofdletters en alles wat daar verder bij hoort. Dit is niet te lezen.
heb enekeld invoer verldjes waar ik true in kan zetten toen ik een reeks ,./() van die dingen in voerde tja ging het niet hoe het moest
niet te lezen nou dat is het probleem hij is te lezen maar moet niet te lezen zijn maar weergegeven worden.
Toevoeging op 06/01/2011 17:33:55:
Gebruik interpunctie, oftewel punten, komma's, hoofdletters en alles wat daar verder bij hoort. Dit is niet te lezen.
bij welke van deze moet ik dan de ., gebruiken
SourcePopup true
AutoDetectLanguage true
HtmlEncodeOutput false
FormatOutput true
FormatSource false
FullPage true
en wat moet ik nog meer opgeven
Jw bouman op 06/01/2011 17:32:52:
heb enekeld invoer verldjes waar ik true in kan zetten toen ik een reeks ,./() van die dingen in voerde tja ging het niet hoe het moest
niet te lezen nou dat is het probleem hij is te lezen maar moet niet te lezen zijn maar weergegeven worden.
SourcePopup true
AutoDetectLanguage true
HtmlEncodeOutput false
FormatOutput true
FormatSource false
FullPage true
hoofdleters staam zoals ze in de gebruiksaanwijzing van fck stonden Gebruik interpunctie, oftewel punten, komma's, hoofdletters en alles wat daar verder bij hoort. Dit is niet te lezen.
SourcePopup true
AutoDetectLanguage true
HtmlEncodeOutput false
FormatOutput true
FormatSource false
FullPage true
Hij bedoelt je post vriendelijke vriend...
Gewijzigd op 06/01/2011 18:48:10 door Justin S