Features
Meld hier je features.
http://phphulp.nl/... beginnen doorstuurt naar http://www.phphulp.nl/.... Nu zijn sommige links vanuit Google (of zelfs vanuit de site zelf) naar het een, en sommige naar het andere. Dan staat er opeens dat je niet bent ingelogd en dat soort dingen.
2. Ik zie liever tien laatste forum berichten, dan maar 5 en erbij hoelang het geleden was. (Een simpele 20:30 ofzo is voor mij veel duidelijker omdat het zoveel verschillende datums zijn. (Als je ergens één datum aan moet geven is het natuurlijk heel leuk dat je ziet hoe lang het geleden is, maar voor een overzicht zijn simpele data handiger.))
3. Een snel reageren veldje onderaan een topic. Als je nu op een bericht wilt reageren ben je eigenlijk verplicht om het reageren formulier in een nieuw tabblad te openen en de hele tijd heen en weer te switchen om te lezen wat er ook alweer in het bericht stond en zo, maar goed de redenen hiervoor spreken waarschijnlijk voor zich.
4. Een keuze voor het weergeven van je achternaam? Ik denk niet dat iedereen het fijn vindt om verplicht zijn voor en achternaam op het forum hier weer te geven. (Onder andere omdat je dan met je naam in Google komt, en dat staat mijn inziens niet echt professioneel.) En wat is er mis met de klassieke bijnaam?
Dat zijn mijn verzoeken.
1. Ik zou het fijn vinden als je alle links die met 2. Ik zie liever tien laatste forum berichten, dan maar 5 en erbij hoelang het geleden was. (Een simpele 20:30 ofzo is voor mij veel duidelijker omdat het zoveel verschillende datums zijn. (Als je ergens één datum aan moet geven is het natuurlijk heel leuk dat je ziet hoe lang het geleden is, maar voor een overzicht zijn simpele data handiger.))
3. Een snel reageren veldje onderaan een topic. Als je nu op een bericht wilt reageren ben je eigenlijk verplicht om het reageren formulier in een nieuw tabblad te openen en de hele tijd heen en weer te switchen om te lezen wat er ook alweer in het bericht stond en zo, maar goed de redenen hiervoor spreken waarschijnlijk voor zich.
4. Een keuze voor het weergeven van je achternaam? Ik denk niet dat iedereen het fijn vindt om verplicht zijn voor en achternaam op het forum hier weer te geven. (Onder andere omdat je dan met je naam in Google komt, en dat staat mijn inziens niet echt professioneel.) En wat is er mis met de klassieke bijnaam?
Dat zijn mijn verzoeken.
Gewijzigd op 13/05/2010 21:30:31 door K i p
Een quote functie naast de post zou handig zijn, tenzij dat al in ontwikkeling is. (:
Kleuren systeem, zodat je kan zien welke posts je al gelezen hebt en welke niet! Je kent dat wel, elk groot fora heeft zowel iets, kijk maar naar phpbb
Zou het topic-titel vooraan in de title tag kunnen binnen het forum? Dan kan ik aan m'n tabbladen zien welk topic waar open staat.
Als je een laatste forum berichten item kiest, zou het in dat geval niet handiger zijn om ook dan naar de laatste pagina te gaan om zo daadwerkelijk direct het laatste forum bericht te kunnen inzien?
Gewijzigd op 14/05/2010 13:44:35 door Niels Verwegen
Typfout(en) bij:
Wachtwoord opnieuw aanvragen de eerste keer.
Activatielink in de mail -> de pagina waar je op komt staat er "Je nieuw wachtwoord" i.p.v. nieuwe. Beetje slordig.
Het icoontje bij scripts voor het openen van het php script in een nieuw venster werkt niet
Een kleine toevoeging, kun je <label></label> om de Onthoud mij knop zetten? Dan kun je ook op de tekst klikken, is makkelijker :)
Binnen het forum mis ik toch wel de quote/reply, edit en report-knopjes..
1. Snel reageren
2. Quote knopje
3. Verwijzing phphulp.nl naar www.phphulp.nl
4. <label> Om de 'onthoud mij' checkbox login pagina
5. Topic titel bij topics
De 'edit' icoon is als het goed is wel zichtbaar. Na 3 dagen kun je je eigen items niet meer wijzigen, zodat de discussies intact blijven. Het 'edit' icoon wordt dan ook niet meer getoond na 3 dagen.
Aan enkele andere items wordt nog gewerkt.
Gewijzigd op 14/05/2010 19:23:59 door Joren de Wit
Je wordt nu ook naar je eigen post gestuurd na het reageren.
ps. Oei, ik kwam niet bij mn eigen post uit na versturen van dit bericht...
Gewijzigd op 14/05/2010 18:07:25 door Joren de Wit
Blanche:
Nu nog naar de laatste post vanuit 'Laatste forum berichten'. Dat zou zeker fijn zijn!
Nu wel als het goed is :-)
edit: Ja, klopt!
edit2: Nee, vanuit het edit scherm nog niet...
Gewijzigd op 14/05/2010 18:08:34 door Joren de Wit
Blanche:
Mooi werk Bas! Mag gezegd worden...
alleen jij =d
Ik ben blij dat phphulp weer beschikbaar is.
En ik mis bij de users het aantal posts
En dat als je links in het menu klikt dat je dan naar de laatste pagina gaat van het topic.
Gewijzigd op 14/05/2010 18:24:25 door Loran DP
Bas:
Blanche:
Nu nog naar de laatste post vanuit 'Laatste forum berichten'. Dat zou zeker fijn zijn!
Nietwaar, ik heb net een reactie geplaatst in het bugs topic, toen werd ik naar http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bugs/70861/2/#498363 verwezen, terwijl ik naar http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bugs/70861/3/#498363 moest gaan (3 i.p.v. 2). Ook is het heel handig dat je naar het midden van je bericht wordt gestuurd, leest heel handig.
Dubbele quotes werken ook niet als ik 't berichtje van Karl lees..