Features
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »
Ook zelf kunnen instellen hoeveel items je per pagina zichtbaar wilt hebben bij de reacties enz. zou erg handig zijn.
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?
Roel:
Misschien is het handig dat als je op de website van iemand klikt op zijn of haar profiel dat ie die in een nieuw venster opent?
Kan niet, vanwege de dtd's, zie mijn reactie hier.
Het is toch ook niet zo moeilijk om met je scrollwiel te klikken (njah, moet ie dat ondersteunen). Dan krijg je gewoon een nieuwe tab.
Het klopt verder wel dat het dus geen links zijn, alleen tekst.
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)
Blanche:
Maar op dit moment is de website in iemands profiel helemaal geen link, dat zou wel veranderd kunnen worden ;-)
Goh, zoiets meen ik al eerder gelezen te hebben. Oh, jah, dat had ik zelf geschreven:
Karl:
Roel:
Karl:
Goh, zoiets meen ik al eerder gelezen te hebben. Oh, jah, dat had ik zelf geschreven:
Blanche:
Karl:
Roel:
Wel met een simpel onclick'je ;)
Misschien zijn een paar smiley's om erin te bouwen ook leuk?
Gewijzigd op 14/05/2010 21:39:06 door Roel -
Het zou fijn zijn als er een optie kwam om je achternaam uit te zetten.
Verder wil ik mij graag kunnen abonneren op topics.
Als ik op een link in Laatste forum berichten wil ik graag naar het laatste bericht van dit topic gaan ipv het eerste bericht.
Een groter aantal Laatste forum berichten stel ik ook zeer op prijs.
Ook de al eerder genoemde ubb balk....
Verder: ga zo door ;)
Nog eentje die tijdens de beta periode wel genoemd is maar ik nu nog niet terug vindt: breadcrumbs op verschillende delen van de site (forum, scripts, tutorials). Op die manier weet de gebruiker altijd waar hij zich bevindt en wordt het navigeren een stuk makkelijker :-)
Ben ik de enige? of werkt het knopje 'bekijk de code op een nieuwe pagina" bij niemand?
En misschien iets met het stem systeem. Heel veel kleuters lopen te stemmen op -1 ;)
Gewijzigd op 15/05/2010 12:26:39 door Peter ndshomebrew
Misschien in het profiel laatst toegevoegde scripts/tutorials? Dat was bij de oude phphulp wel ;)
Pepijn:
Misschien in het profiel laatst toegevoegde scripts/tutorials? Dat was bij de oude phphulp wel ;)
Dat zou inderdaad een goede zijn ;)
Als je een artikel bekijkt kun je alleen rechts boven van pagina veranderen.
Misschien is het een idee om onderaan de pagina vorige en volgende neer te zetten meet de tekst van de volgende bladzeide.
Bijvoorbeeld is de titel van de vorige henk en de volgende piet dan zou er onderin dit kunnen staan:
<- Henk ...... Piet ->
p.s. bij werkt de knop bekijk code in nieuw venster ook niet.
Er is hier echter een topic voor met de naam bugs ;)
Gewijzigd op 15/05/2010 12:46:34 door Peter ndshomebrew
- Er wordt op enkele plekken weer zo'n bevestigingspagina gebruikt ('je bent ingelogd, over 3 seconden...'). Daar zou ik gewoon gelijk doorsturen met een header. Alleen de foutmelding laten zien.
- Zelf aangeven welke en hoeveel items in de linkerkolom, eventueel ook de opmaak.
- De paginanavigatie ook een optie 'eerste' en 'laatste' geven.
Gewijzigd op 15/05/2010 13:25:21 door Elwin - Fratsloos
* Misschien meer een suggestion, maar zóveel categorieën? Besef wel dat mensen ondertussen meestal al een forum hebben waarop ze niet-php-gerelateerde dingen bespreken.
* Bij wijzigen van dit bericht viel me wat inconsistentie op. De knop "wijzigen" is totaal wit en vierkant, maar de knop "naar topic" heeft prachtig rond randje en is "gevuld".
Gewijzigd op 15/05/2010 17:51:29 door Afra ca
Gewijzigd op 15/05/2010 18:17:20 door B a s
Ik zou het fijn vinden als je ook een opsommingslijst kunt maken via ubb.
Home > PHP Forum > Boardnaam > Topictitel
Elwin:
Een kruimelspoor zou misschien ook wel goed werken, bijvoorbeeld in het forum.
Jep, tijdens de beta was dat ook mijn voorstel en de reactie van Bas was toen erg positief. Had heb op de vorige pagina al aangedragen, maar zo'n kleine functionaliteit biedt veel gemak bij het navigeren!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 5 volgende »