Fifa 09 Elite League
De Fifa 09 Elite league wordt een online competitie waarin alle 18 Eredivisie-clubs meespelen. Op dit moment ben ik bezig met alles te koppelen aan een MySQL database.
De URL: http://85.144.214.27/ELITELEAGE
- Inloggen kan met iedere gewenste naam
- Registreren is nog niet mogelijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeroen G
bekijk je site voor de gein eens in IE6, je hebt nog een boel te doen
Je hebt gelijk, de site is op dit moment getest op IE7 en Firefox 2+. Op dit moment zit ik op zo'n kleine 15% van mijn bezoekers die nog IE6 heeft. Dit percentage zakt met de dag. Over 3 maanden komt de site uit. Tegen die tijd zal ik nog eens kritisch bekijken of de site beschikbaar wordt gemaakt voor IE6.
Vind je het raar dat het aantal IE6 bezoekers aantal zakt? Je website werkt niet helemaal goed, dus komen ze niet terug..
@jeroen, ongeveer 20% van alle internetgebruikers maakt gebruik van IE6. Wil je zomaar 20% op releasedate laten liggen? Denk je echt dat die mensen nog gaan terug komen als je er achteraf nog iets aan doet?
@Wes; Als ik het zo bekijk (via browsershots) dan zijn er geen GROTE problemen in IE6 (img border, alignment in de 2e kolom en de hr moet beter) . Dat zal uiteindelijk dus wel goed komen.
Er zijn alleen nog kleine problemen met IE5.5, IE6 en Dillo 0.8.6 op Debian en Opera 9.51 op Ubuntu. Alle andere browsers werken tot op een acceptabel nivo.
laten we zeggen, genoeg om iemand binnen 10sec weg te jagen
Maar ga niet uit van een mimic van een programma. Zo onbetrouwbaar als de pest
Dan ga ik even bedenken hoe ik IE6 hier krijg geïnstalleerd.. Wellicht via een remote desktop VPN ofzo.
om mee te beginnen.
daarnaast, let op je CSS, is op dit moment zwaar incorrect. vooral je ID's , naamgeving van classes en ID's en je positioning is eigenlijk gewoon slecht..
class om een style meermalig toe te kennen.
je draait het nu bijna overal om, of gebruikt het op een andere manier verkeerd.
wez .. ben ik nu cool?
p.s. Ik heb inmiddels IE 6 geinstalleerd maar krijg andere resultaten als die laatste screenshot van jou.
dat allemaal, zo veel mogelijk vermijden in de code.
HTML/CSS: Spaties kán je simpelweg niet vermijden als je meerdere classes wil toekennen.
Streepjes is naar mijn idee geen enkel probleem, ik gebruik blueprint CSS framework. Daarom staan er soms streepjes in de classes (http://code.google.com/p/blueprintcss/)
Waar zie je hoofdletters, puntjes en comma's in de code?
wat je met je classes nu doet kan, maar als je je divs wat beter indeeld en je styles wat algemener indeeld heb je niet 3 classes per object nodig.
Mijn styles specifieker maken bedoel je dan? Nu zijn ze juist heel erg algemeen.
Inmiddels heb ik de meeste fouten in IE6 eruit gehaald... :)