file manager
davy fraussen
10/10/2007 10:10:00Hallo iedereen,
ik zoek een file manager zoals de CKfinder maar dan gratis...
ik heb al rond gezocht voor een fatsoenlijke class maar vind niets dat me echt aanstaat..
kent er iemand toevallig een bekende class hiervoor zoals bv fckeditor als teksteditor?
grtz
ik zoek een file manager zoals de CKfinder maar dan gratis...
ik heb al rond gezocht voor een fatsoenlijke class maar vind niets dat me echt aanstaat..
kent er iemand toevallig een bekende class hiervoor zoals bv fckeditor als teksteditor?
grtz
PHP hulp
07/01/2025 18:13:43Arjan Schuurman
11/10/2007 14:03:00Als je puur scripts wilt veranderen, kun je zelf eentje schrijven, textarea hier, submit-button daar en alles is klaar.
davy fraussen
11/10/2007 14:08:00neen, de bedoeling is eigenlijk dat ik een bepaalde folder opgeef, en dat de gebruiker kan browsen door die folders, nieuwe folders aanmaken, wijzigen,.. nieuwe files aanmaken, wijzigen, ... en ook foto's of files uploaden..
dus eigenlijk een beheersysteem van files en images, met liefst een thumbnail van de file of image..
het mag ook in AJAX geschreven zijn, maar liefst makkelijk te implementeren zoals bv CKFinder!
grtz
dus eigenlijk een beheersysteem van files en images, met liefst een thumbnail van de file of image..
het mag ook in AJAX geschreven zijn, maar liefst makkelijk te implementeren zoals bv CKFinder!
grtz
Arjan Schuurman
11/10/2007 14:13:00O zo, al op www.sf.net gekeken?