file upload en rechten voor files
tineau
02/03/2007 21:07:00hallo,
ik heb een file upload script. Alles werkt prima thumbnailen enz.. Het enige probleem is dat de files die ik upload de rechten 600 meekrijgen. dit is niet handig omdat ik ze op deze manier niet met bijvoorbeeld ftp eenvoudig kan backuppen. Als ik ze probeer the CHMODDEN naar 755 dan geeft dit ook een error.
Is dit een probleem van mijn webhost? Is er een eenvoudig antwoord voor? Ik heb gezocht op google, maar dit leverde niets op!
ik heb een file upload script. Alles werkt prima thumbnailen enz.. Het enige probleem is dat de files die ik upload de rechten 600 meekrijgen. dit is niet handig omdat ik ze op deze manier niet met bijvoorbeeld ftp eenvoudig kan backuppen. Als ik ze probeer the CHMODDEN naar 755 dan geeft dit ook een error.
Is dit een probleem van mijn webhost? Is er een eenvoudig antwoord voor? Ik heb gezocht op google, maar dit leverde niets op!
PHP hulp
05/11/2024 16:31:22- SanThe -
02/03/2007 21:24:00Danny K
02/03/2007 21:24:00Je moet even kijken als welke user owner is. Als ze van de webserver zijn kun je ze via php gewoon al aanpassen hoor.
tineau
03/03/2007 21:40:00Hallo, bedankt voor zover.
De UID en GID voor de betreffende bestanden staan beide op APACHE.
ik verder helemaal niets beginnen met de bestanden.
wat te doen?
De UID en GID voor de betreffende bestanden staan beide op APACHE.
ik verder helemaal niets beginnen met de bestanden.
wat te doen?