files in een map
Hoi,
Weet er iemand hoe je met een php scriptje ik moet gebruiken om alle files en mappen die in de map waar het php bestand zich bevind kan oproepen zonder de mapnaam waar het bestand instaat te moeten geven dus zodat het script in eender welke map zijn doel kan volbrengen?
Weet er iemand hoe je met een php scriptje ik moet gebruiken om alle files en mappen die in de map waar het php bestand zich bevind kan oproepen zonder de mapnaam waar het bestand instaat te moeten geven dus zodat het script in eender welke map zijn doel kan volbrengen?
PHP hulp
23/11/2024 11:26:22Eris -
13/07/2004 20:10:00En nu in mooie Nederlandse zingen die punten en komma's bevaten, en andere lees tekens.
Vergeet dan meteen ook de Hoofdletters niet.
Zo snap ik geen worst van
Elwin - Fratsloos
13/07/2004 21:24:00Bram Z
13/07/2004 22:31:00Quote:
En nu in mooie Nederlandse zingen die punten en komma's bevaten, en andere lees tekens.
Correctie !
"Zo snap ik geen worst van"
Moet zijn :
"Zo snap ik geen worst van."
:p
Mitch X
13/07/2004 23:14:00Kent er iemand een php scriptje dat ik kan gebruiken om het volgende mee te doen?
Ik wil alle files en mappen die in de map waar het php bestand zich bevind kunnen oproepen.
Dit zonder de mapnaam waar het bestand instaat te moeten geven.
Dus zodat het script in eender welke map zijn doel kan volbrengen.
Zo goed ?
ik heb ondertussen iets gevonden hoor :)
Ik wil alle files en mappen die in de map waar het php bestand zich bevind kunnen oproepen.
Dit zonder de mapnaam waar het bestand instaat te moeten geven.
Dus zodat het script in eender welke map zijn doel kan volbrengen.
Zo goed ?
ik heb ondertussen iets gevonden hoor :)