Film Review Systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

19/04/2004 17:06:00
Quote Anchor link
hallo,
Ik wou ff een paar dingetjes vragen. Ik heb het nieuws systeem van Bas Kreleger een beetje omgebouwd tot filmreviewscript (ik hoop dat dit goed is) alleen nou worden de reviews niet op alfabetische volgorde weergegeven maar op ID uit de database. Is dit te veranderen? Nou vroeg ik me ook af of het mogelijk is om reacties te verwijderen?

Ik probeer er een admin bij te bouwen maar ik ben nog niet echt superhandig met PHP en MySQL. Een script een beetje aanpassen zoals dit lukt nog wel maar met de rest heb ik nog moeite. Kan iemand me helpen of heb je tips. Post ze hieronder dan ff.

In ieder geval bedankt,

Minotrax
Gewijzigd op 22/12/2004 17:46:00 door

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 04:31:36

Ronald Teune

Ronald Teune

21/04/2004 01:16:00
Quote Anchor link
In het bestand:
http://www.phphulp.nl/php/scripts/3/72
zie ik de volgende regel staan:
$sql = "SELECT id,naam,titel,msg,datum FROM reacties WHERE tid = '$HTTP_GET_VARS[id]' ORDER BY id DESC";

Sorteert hij ze niet al op id dan?

Ano Niem

Ano Niem

21/04/2004 11:18:00
Quote Anchor link
lees beter :) hij wilt het op alfabetische volgorde hebben en niet op ID

21/04/2004 17:32:00
Quote Anchor link
Kep dat alfabetische gevonden, moet dan ff ID veradneren in titel en ff ASC of ACS ofzo ipv DESC

iemand nog wat tips om dit om te bouwen tot reviewscript?

Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

22/12/2004 15:41:00
Quote Anchor link
Quote:
Kep dat alfabetische gevonden, moet dan ff ID veradneren in titel en ff ASC of ACS ofzo ipv DESC

iemand nog wat tips om dit om te bouwen tot reviewscript?

22/12/2004 15:45:00
Quote Anchor link
Een vraag... wat staat er voor nuttigs in je bericht?

We zijn ondertussen 8 maanden verder, en dit probleem is allang opgelost ;)

http://www.moviedimension.nl

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.