Filmpje in mijn script.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roy

Roy

07/11/2007 16:20:00
Quote Anchor link
Het klinkt heel makkelijk, als je de titel leest, maar nadat je het verhaal hebt gelezen, praat u wel anders.

Ik heb een eigen criminal game. (een maffia spel). Daarbij zit een tool in dat je auto's kan stelen. Dat wil ik graag uitbreiden zodat er elke keer als je een auto hebt gestolen een filmpje in beeld komt. Het is dan natuurlijk niet heletijd hetzelfde filmpje, en daarom maak ik gebruik via een database.
Ik dacht dat ik zo wel een geslaagde actie zou krijgen: Maar nee dus:

<center><object width="425" height="355"><param name="movie" value="{$garage->url}\"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="{$garage->url}\" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Wat doe ik hier fout?

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 03:53:06

- SanThe -

- SanThe -

07/11/2007 16:25:00
Quote Anchor link
Wat is de foutmelding?

Roy

Roy

07/11/2007 16:28:00
Quote Anchor link
Niks, een lege pagina. Voordat ik dit had geweizgd deed die het wel.,

- SanThe -

- SanThe -

07/11/2007 16:30:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
echo '<center><object width="425" height="355"><param name="movie" value="' . garage->url . '"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="' . $garage->url . '" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>';
?>

$vars buiten de quotes houden.

Roy

Roy

07/11/2007 17:30:00
Quote Anchor link
Dankje, even proberen ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.