Filmpjes upload, converteren naar FLV
Hela hola!
is het mogelijk om je filmpjes te uploaden met PHP en ze te converteren naar .FLV?
Zoja, hoe?:D
BVD
is het mogelijk om je filmpjes te uploaden met PHP en ze te converteren naar .FLV?
Zoja, hoe?:D
BVD
Willemjan, das een beetje simpel he.. er maar vanuit gaan dat je gebruikers .wmv bestanden uploaden...
Die commands die in ffmpeg gebruikt worden, zijn dat SSH commands or something? Zit schijnbaar niet echt een beginnershandleiding bij :P
Die commands die in ffmpeg gebruikt worden, zijn dat SSH commands or something? Zit schijnbaar niet echt een beginnershandleiding bij :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timen kut
Dit is ook niet echt voor de beginners bedoeld..
Maar die commando's zijn idd voor op commandline.
Als je php goed configureerd kan je zo'n commando's binnen php starten.
Maar die commando's zijn idd voor op commandline.
Als je php goed configureerd kan je zo'n commando's binnen php starten.
Ik heb ook al een combi van de hele meuk gevonden..
http://www.phpclasses.org/browse/package/3747.html
Effe checken of dat was is :-)
Edit:
Ik geef het op, een hele hoop gibberish waar ik de ballen niet van snap..
Iemand iets simpelers, iets als een normale video upload/resize script?
http://www.phpclasses.org/browse/package/3747.html
Effe checken of dat was is :-)
Edit:
Ik geef het op, een hele hoop gibberish waar ik de ballen niet van snap..
Iemand iets simpelers, iets als een normale video upload/resize script?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timen kut
Timen schreef op 24.03.2009 12:20:
Willemjan, das een beetje simpel he.. er maar vanuit gaan dat je gebruikers .wmv bestanden uploaden...
Sorry, had jou dan ook ingeschat dat je de overige formaten zelf wel kon opzoeken. Of snapte je de hint van Google sowieso al niet?