Firefox support dit niet .. GRRR

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

31/01/2005 19:03:00
Quote Anchor link
mensen...

<table width="100%" border="0" table style="border:1px solid #000000">
<td>text</td>
</table>
</body><style type="text/css">
body {
margin:0;
padding:0;
</style>

:: dit is uitermate simpele tabel in html met klein beetje css ,die ondersteunt word door vrijwel alle browser , including firefox ..

Maar nu komt het stomme .. als ik de hoogte ook op 100% wil zetten, dan ondersteunt firefox het NIET meer.. ook als ik in css een aparte code zou gebruiken dan word het ondersteund door meer browsers.. maar nog steeds GEEN firefox..

Iemand enig idee hoe firefox dit wel support??

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 13:44:27

31/01/2005 19:06:00
Quote Anchor link
vergeten te zeggen: de hoogte moet dus op 100% vanwege het feit dat , wat de resolutie of "beeldscherm groote " ook is .. hij automatisch mee resized...

DaeDaluz

DaeDaluz

31/01/2005 19:59:00
Quote Anchor link
Je moet <style> in je <head> zetten :)

31/01/2005 20:04:00
Quote Anchor link
Ja ok .. maar dat is niet het probleem.. het gaat over height 100% ( die heb ik dus nog niet opgegeven nu) de breedte werkt en als ik height doe werkt het ook... maar mijn error checker in dreamweaver zegt dat firefox height atribute 100% NIET support

Bram Z

Bram Z

31/01/2005 20:08:00
Quote Anchor link
je kan geen height opgeven voor een table dat kan ook niet in IE

DaeDaluz

DaeDaluz

31/01/2005 20:08:00
Quote Anchor link
Validate het met wc3 :o
als er dan staat dat het niet goed is dan zoeken we verder en anders loopt dw gewoon te zeuren :p

DaeDaluz

DaeDaluz

31/01/2005 20:11:00
Quote Anchor link
http://www.htmlcodetutorial.com/tables/_TABLE_HEIGHT.html

geen height? :x

bij mij werkt het gewoon opzich maar ik gebruik het nooit :')

Bram Z

Bram Z

31/01/2005 20:18:00
Quote Anchor link
@DaeDaluz die site suckt :-(, nu een proffesionele site:

http://www.w3schools.com/tags/tag_table.asp

Optional Attributes:

align, bgcolor, border, cellpadding, cellspacing, frame, rules, summary, width

Standard Attributes
id, class, title, style, dir, lang, xml:lang

DaeDaluz

DaeDaluz

31/01/2005 20:24:00
Quote Anchor link
oeh, het was die eerste site die ik van google kreeg xD

anyway je height van een tabel hoef je ook niet in te stellen want de inhoud van de tabel bepaald de hoogte :o

31/01/2005 20:56:00
Quote Anchor link
Voorbeeld: als ik een pagina heb met links een blauw stuk ,midden wit ,rechts blauw en de user scrolt naar beneden etc ..hoe zorg je er dan voor dat die blauwe stukken niet opeens stoppen en er onderaan de pagina opeens de achtergondkleur is te zien

hieronder een pagina met tabellen: 100% samen width

----------------------------
links | midden |rechts
links | midden |rechts
links | midden |rechts
-------------------------- <-- einde pagina

als dus bijv : dat linker stuk blauw is , dan
word dat dat blauwe stuk op het laatst toch afgebroken ( einde pagina) door de achtergrond , omdat de tabel toch niet helemaal naar beneden is .. je houd altijd een stukje over mits 100% in hoogte.

31/01/2005 21:01:00
Quote Anchor link
als je hier op phphulp dat blauwe achtergrond stuk hebt <---- zie helemaal links ) en je scrolt naar onder .. zie je dat het hele blauwe stuk op de pagina past in de lengte , want als je de source bekijkt zie je dat het height="100% gebruikt.

, maar dreamweaver zegt dat firefox het niet ondersteunt en als ik eerst een normale pagina in wc3 validate is hij GOED, en als ik height naar 100% zet is hij niet goedvolgens beide ^^

DaeDaluz

DaeDaluz

31/01/2005 21:03:00
Quote Anchor link
mijn motto: als het werkt niet zeuren xD

31/01/2005 21:10:00
Quote Anchor link
jah.. ik heb geen firefox .. en begrijpen jullie dat ik dan een beetje in de war raak.. vorige website had namelijk al problemen met zowat alles in de site lol
( ik zeg overigens absoluut niet dat het firefox is .. integendeel :D)
dus nu wil ik dat zowel IE en Firefox mijn pagina's perfectos kunnen zien, dus als ik warnings krijg op zowel wc3 en dreamweaver dan ga ik dus al snel twijfelen...
Maar hij zal het dus wel gewoon doen., ik neem aan dat iemand hier wel firefox heeft en geen problemen heeft met de linker blauwe tabel op phphulp, en die 100% doorloop ?

zo ja : dan heb ik vanaf nu een hekel aan die wc3 en macomedia error checker haha

DaeDaluz

DaeDaluz

31/01/2005 21:10:00
Quote Anchor link
Bij mij loopt ie netjes door ;)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.