Fix de Poll

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

PHP erik

PHP erik

15/03/2005 15:06:00
Quote Anchor link
Fix die poll eens, dit ziet er niet uit. Het is al heel lang zo..

Bekijk de poll maar eens met Firefox.
Wel raar dat de site niet cross-browser gemaakt is. Dit is nog wel een site waar de echte diehards op komen die geen IE gebruiken.

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 17:16:56

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/03/2005 15:09:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Dit is nog wel een site waar de echte diehards op komen die geen IE gebruiken.
Of ik ben geen die-hard (?) of dit is geen IE...

Hmm.. wacht.. dit is IE.

Maar waarom een hele nieuwe topic? Dat die poll te breed is was toch al in een andere topic vermeld?

Elwin

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 15/03/2005 15:09:00 door Elwin - Fratsloos

PHP erik

PHP erik

15/03/2005 15:11:00
Quote Anchor link
Als het in een andere topic al is geweest, dan is het blijkbaar niet doorgedrongen.

'de echte diehards die geen IE gebruiken' betekent niet dat ALLE diehards IE gebruiken.

Echt weer PHPhulp stijl om een opmerking te maken over een halfcorrecte nederlands zin. Jullie jagen mensen weg zo.

Winston Smith

Winston Smith

15/03/2005 15:35:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Echt weer PHPhulp stijl om een opmerking te maken over een halfcorrecte nederlands zin. Jullie jagen mensen weg zo.

Of het intelligentieniveau ligt hier hoger dan op andere php fora...zo hoog, dat correct gebruik van de Nederlandse taal gevraagd wordt :D

PHP erik

PHP erik

15/03/2005 15:55:00
Quote Anchor link
dit soort zinloze dingen bedoel ik dus :(

en dan kom je blijkbaar niet op phpfreakz, daar moet je netjes met interpunctie en uppercase praten

The Beeding Clown

The Beeding Clown

15/03/2005 16:01:00
Quote Anchor link
mjah stelletje zeikerts daar.. daarom kom ik er ook niet meer

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/03/2005 16:07:00
Quote Anchor link
PHPerik:
dit soort zinloze dingen bedoel ik dus :(

en dan kom je blijkbaar niet op phpfreakz, daar moet je netjes met interpunctie en uppercase praten
Nou? Zwaar terecht toch? Ik heb ook al tijden een quote van PHPFreakz op mijn 'profiel'.

Het is toch mateloos irritant als men zinnen gaat typen zonder gebruik te maken van enig leesteken en/of hoofdletter?
Ik heb geen zin om een bericht eerst drie keer te moeten doorlezen voordat ik snap wat iemand nou precies bedoeld (als je al zover komt..).
Heb jij daar wel zin in dan?

En even voor de goede orde, mijn reactie was niet bedoeld als afzeiker met betrekking tot het gebruik van de Nederlandse taal. Ik had denk ik iets meer mijn bedoeling naar voren moeten laten komen: sommige mensen hebben geen keuze om IE of FF te gebruiken...

Elwin

15/03/2005 16:08:00
Quote Anchor link
@PHPerik

Als je zo graag de poll gefixd wil hebben stuur dan een mailtje naar Bas.

Mij maakt het niks, alles werkt en dat ene zinnetje kan mij geen bal schelen!

@nano
Behalve dat het daar zeikerts zijn is hun layout ook lelijker (persoonlijke mening)

Winston Smith

Winston Smith

15/03/2005 16:12:00
Quote Anchor link
Kvind phpfreakz ook erg matig. Zeker de layout ook, erg onduidelijk.
En men denkt daar heel veel verstand van php te hebben, terwijl er maar een stuk of 5 echt goeie tussen zitten. Dan wordt je al snel afgekapt met vragen. En hun reactiesysteem is irritant; steeds op een reactie klikken om de inhoud te zien. Neem dan net zoals op phphulp dat je alle reacties netjes onder elkaar kan zien.

PHP erik

PHP erik

15/03/2005 16:18:00
Quote Anchor link
Ik vind phpfreakz in alle opzichten handiger, en er ze hebben daar over het algemeen ook meer verstand van PHP. mede omdat er meer mensen zijn.

layout is niet erg mooi, maar de navigatie is handiger dan die van phphulp

@elwin
correct nederlands is idd handig, check mijn replies op die topic maar op phpfreakz
sommige mensen hebben idd niet de keuze, maar in principe maakt dat toch niet uit? het gaat erom dat die poll eventjes gefixd wordt. kwestie van een simpel stukje HTML.
Gewijzigd op 15/03/2005 16:19:00 door PHP erik

Johan

Johan

15/03/2005 16:31:00
Quote Anchor link
PHPerik:
layout is niet erg mooi, maar de navigatie is handiger dan die van phphulp

vin je?? :/ beetje jammer...:S:S

//edit: zie hier ...:)
Gewijzigd op 15/03/2005 16:32:00 door Johan

Baken

Baken

15/03/2005 16:52:00
Quote Anchor link
Ben wel van de perfectie. Maar weet dat dit door tijd vaak niet kan (eigen site), denk dat daar het probleem bij Bas nu ook zit :P.

Ooit zal het wel gemaakt worden...

Jelmer

Johan

Johan

15/03/2005 17:38:00
Quote Anchor link
Baken:
Ooit zal het wel gemaakt worden...

Dan is er al een nieuwe poll :)

Bram Z

Bram Z

15/03/2005 17:39:00
Quote Anchor link
Tja, mij iriteerd het ook zwaar. Probeer eens op een gebruikers naam te klikken, als de pol er over staad

Alfred -

Alfred -

15/03/2005 17:40:00
Quote Anchor link
PHPerik:

Quote:
Beroep: Ondernemer in Webdevelopment

Juist ja... Wil ik weten hoe de content van jouw sites er uit zien? Ach juist ja, dan nemen we een Lorem Ipsum generator, tot de opdrachtgever de content mooi mailt...

Oei sorry, misschien jaagt deze reactie je weer weg...
Gewijzigd op 15/03/2005 17:41:00 door Alfred -

Johan

Johan

15/03/2005 17:48:00
Quote Anchor link
Rafael:
Juist ja... Wil ik weten hoe de content van jouw sites er uit zien? Ach juist ja, dan nemen we een Lorem Ipsum generator, tot de opdrachtgever de content mooi mailt...

Jeeeeeeeeeeeeeeeettjeee... glasharde reacties jij..!! goed man..

PHP erik

PHP erik

15/03/2005 19:51:00
Quote Anchor link
Rafael:
PHPerik:

Quote:
Beroep: Ondernemer in Webdevelopment

Quote:

Ehhh?? Relevantie? Sowieso slaat het nergens op wat je zegt, maar laat jezelf lekker in de onwetendheid, dan heb je er ook geen last van :)
Gewijzigd op 15/03/2005 19:52:00 door PHP erik

B a s
Beheerder

B a s

15/03/2005 19:54:00
Quote Anchor link
PHPerik, hoezo vind je de navigatie op phpfreakz beter?? wat is er mis met deze site?? ben ik wel benieuwd na.. om het weer te verbeteren uiteraard :)

Alfred -

Alfred -

15/03/2005 19:58:00
Quote Anchor link
Quote:
Ehhh?? Relevantie? Sowieso slaat het nergens op wat je zegt, maar laat jezelf lekker in de onwetendheid, dan heb je er ook geen last van :)

Uiteraard slaat mijn opmerking op niets...
Enkel op het feit dat je hier gaat mierenneuken op commentaar die je krijgt omwille van je taalgebruik... Terwijl je zelf als beroep Ondernemer in Webdevelopment hebt opgegeven... Hier wil je groots doen met je naam, dus aanvaardt die commentaar dan ook maar groots...
Gewijzigd op 15/03/2005 19:58:00 door Alfred -

Thijs -

Thijs -

15/03/2005 20:03:00
Quote Anchor link
Nou ik zie dat de poll is gefixt nu blij PHPerik, tuurlijk is het gras altijd groener bij de buren, de concurent is altijd beter.

Hoewel ik deze website ook niet het beste vind (Hekje.com ownt gewoon nog steeds, alleen jammer dat het dood is) Vind ik dit een betere website dan phpfreakz mede door de layout, de mensen.

Altijd als ik het IRC channel van phpfreakz kom denk 'jeeez doe relaxt' ze willen teveel regels en dat is niet goed.

ok dwaal af. Als je het zo erg irriteert neem je een andere browser simpel :)

Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

15/03/2005 20:06:00
Quote Anchor link
lol
zo makkelijk gaat het nu nog wel :D
straks als steeds meer verschillende browsers in gebruik zijn dan heb je wel een probleem, maar goed zo laat is ghet nog lang niet.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.