[FIXED] Add to DOM
Moe BE
09/08/2010 15:50:23Hallo,
Ik ben hier een beetje aan het expirimenteren met JQuery.
Nu zit ik met het volgende.
Op basis van een selectie veld word er al dan niet een input veld aan het DOM toegevoegd met behulp van .append(). Dit werkt, alleen werkt .focus() niet op dit nieuw toegevoegde input veld.
Wat kan ik hieraan doen?
Ik zou met .hide() en .show() kunnen werken, maar dit is volgens mij niet de properste oplossing.
Ik ben hier een beetje aan het expirimenteren met JQuery.
Nu zit ik met het volgende.
Op basis van een selectie veld word er al dan niet een input veld aan het DOM toegevoegd met behulp van .append(). Dit werkt, alleen werkt .focus() niet op dit nieuw toegevoegde input veld.
Wat kan ik hieraan doen?
Ik zou met .hide() en .show() kunnen werken, maar dit is volgens mij niet de properste oplossing.
Gewijzigd op 09/08/2010 16:55:11 door Moe BE
PHP hulp
08/11/2024 15:46:57Moe BE
09/08/2010 16:20:07bedoel je zo?
Het is namelijk zo dat ik al een functie heb die ook al andere input velden controleert aan de hand van die .focus() functie. Zou je toch wel voor elkaar moeten kunnen krijgen zonder in onfocus binnen je input tag. Niet?
EDIT:
Doormiddel van de functie .live()
Het is namelijk zo dat ik al een functie heb die ook al andere input velden controleert aan de hand van die .focus() functie. Zou je toch wel voor elkaar moeten kunnen krijgen zonder in onfocus binnen je input tag. Niet?
EDIT:
Doormiddel van de functie .live()
Gewijzigd op 09/08/2010 16:53:40 door Moe BE