Flash 1x afspelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in ons development team met twee andere .NET developers. Als team werken jullie in scrum en is er iedere ochtend om 11.00 een standup. Jij krijgt als junior .NET ontwikkelaar een inwerk traject dat echt specifiek wordt ingericht op basis van wat jij nodig hebt. Een van de grootste pluspunten bij ons is dat wij binnen ons bedrijf veel (technische) vrijheid geven en juist eigen initiatieven erg stimuleren. Jouw werkzaamheden gaan er bij ons als volgt uit zien: – Het ontwikkelen van nieuwe software samen met interne en eventueel externe ontwikkelaars; – Het

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Traineeship IT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »
JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

25/04/2009 08:44:00
Quote Anchor link
Ik heb een flash animatie gemaakt in Flash CS4 maar als ik hem in mn site zet speelt hij aan 1 stuk door, ik wil graag dat ie 1 keer speelt en dan stil blijft staan op het einde. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 07:28:07

Arend a

Arend a

25/04/2009 09:14:00
Quote Anchor link
1. Set actionscript op actionscript 2
2. selecteer de laatste frame
3. Druk op f9 (actionscript)
4. Type: stop();

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

25/04/2009 09:28:00
Quote Anchor link
ik heb hem gemaakt in Actionscript 3, hoe maak ik er dan A S 2 van?

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

25/04/2009 09:31:00
Quote Anchor link
als ik op F9 druk krijg ik :
Current selection cannot have actions applied to it.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

25/04/2009 11:42:00
Quote Anchor link
AS2 ervan maken is ook gewoon onzin :S Als je niet weet hoe het in AS3 moet, reageer dan gewoon niet Arend.

stop(); zou in AS3 ook gewoon moeten werken dacht ik, maar officieel moet je via een addEventListener(Event.ENTER_FRAME,functie); werken dacht ik.

Arend a

Arend a

25/04/2009 12:50:00
Quote Anchor link
Quote:
Als je niet weet hoe het in AS3 moet, reageer dan gewoon niet Arend.

Quote:
Doe is lief!

Bedankt voor je positieve insteek! Ik ben inderdaad niet bekend met AS3, maar misschien zou je kunnen toelichten waarom het compleet waardeloos is? ("Reageer dan niet") is een soort cynisme waar echt niemand iets aan heeft, bovendien omdat AS2 vs AS3 nog discutabel is (backwards compatibility met flash 7). Ik ben met je eens AS3 waarschijnlijk een duurzamere oplossing is; maar ik snap je religieus aandoende reactie niet echt.

Hipska BE

Hipska BE

25/04/2009 13:32:00
Quote Anchor link
@Arend: Dit is net hetzelfde als zeggen van: Gebruik php4 want daar gebruiken ze nog die functie X ipv de vernieuwde functie Y. Met alle gevolgen van dien.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

25/04/2009 15:06:00
Quote Anchor link
Gloeiende :S Ik een heel bericht typen, crasht mijn browser :(

De strekking was: Ik zie Flash als extraatje, mensen mogen dan best iets extra's doen om het te zien (en zoveel moeite is op update klikken niet).
Als het om complete websites of navigatie gaat, dan vind ik ook dat je backwards compatible moet zijn, maar voor een leuke animatie?

Het was niet lullig bedoelt Arend, maar waarom iemand van de wal in de sloot helpen? AS3 is gewoon een compleet andere taal dan AS2, het is een stuk volwassener geworden vergelijken met AS2. Omdat AS3 lastiger te begrijpen is als je geen OOP kennis hebt, wil niet zeggen dat je het zomaar aan de kant moet schuiven.

- Roland -

- Roland -

25/04/2009 15:56:00
Quote Anchor link
Ik zal me maar even niet mijn mening over AS2 vs AS3 hier gaan roepen :)

Maar een simpele vraag ook simpel proberen te beantwoorden:

Je hebt geen AS hiervoor nodig. Heb je Dreamweaver (vast wel) kun je bij properties het vinkje bij Loop wegklikken ! dats all !

Heb je geen DW kijk in code en voeg extra param toe:
<param name="LOOP" value="false">

en IN het Embed gedeelte:
loop="false"

Willem Jan Z

Willem Jan Z

25/04/2009 16:16:00
Quote Anchor link
ruud schreef op 25.04.2009 15:56:
Ik zal me maar even niet mijn mening over AS2 vs AS3 hier gaan roepen :)

Maar een simpele vraag ook simpel proberen te beantwoorden:

Je hebt geen AS hiervoor nodig. Heb je Dreamweaver (vast wel) kun je bij properties het vinkje bij Loop wegklikken ! dats all !

Heb je geen DW kijk in code en voeg extra param toe:
<param name="LOOP" value="false">

en IN het Embed gedeelte:
loop="false"

Ik ga er even vanuit dat die oplossing werk ;)
Maar dan zou ik zelf alsnog voor de Flash oplossing kiezen. Gewoon om van cross-browser issues af te zijn.

JanWillem BlaBla

JanWillem BlaBla

25/04/2009 16:40:00
Quote Anchor link
Het werkt, bedankt iedereen!!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.