flash access
Michel W
19/02/2009 13:40:00hey mensen,
Ik heb met flash een mp3 playertje.
Alles doet het, maar zodra ik dus een paar mappen hoger ga (naar de root) en dan naar /home/data/artiest/cd/hier_de_mp3.mp3 dan speelt hij hem niet af...
Is dat beveiligd binnen flash dat je niet boven de www-root uit mag komen?
Ik heb met flash een mp3 playertje.
Alles doet het, maar zodra ik dus een paar mappen hoger ga (naar de root) en dan naar /home/data/artiest/cd/hier_de_mp3.mp3 dan speelt hij hem niet af...
Is dat beveiligd binnen flash dat je niet boven de www-root uit mag komen?
PHP hulp
29/11/2024 22:35:09Erwin Geen
19/02/2009 13:43:00Flash is clientside.
De browser kan dat toch ook niet zien?
De browser kan dat toch ook niet zien?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erwin Geen
Michel W
19/02/2009 13:53:00stel dat je hier zit:
/var/www/websites/jewebsite.nl/html
dan kun je dingen opvragen uit:
/home/data/artiest/cd/
Maar het afspelen krijg ik niet voor elkaar :/
BTW: als je flash clientside is, hoe kan men dan geluiden afspelen, niet iedereen heeft bepaalde geluiden..
/var/www/websites/jewebsite.nl/html
dan kun je dingen opvragen uit:
/home/data/artiest/cd/
Maar het afspelen krijg ik niet voor elkaar :/
BTW: als je flash clientside is, hoe kan men dan geluiden afspelen, niet iedereen heeft bepaalde geluiden..
M Ypma
19/02/2009 14:04:00@Dreampower
omdat die geluidsbestanden van je server worden geladen, maar het is onmogelijk en zelfs ongewenst om iets extern te kunnen laden hoger dan je webroot.
Om die bestanden toch te kunnen laden zal je een phptje kunnen maken die die bestanden ophaalt en output. Let wel dat je dit heel streng valideerd, deze princiepes vragen snel om problemen en security issues
omdat die geluidsbestanden van je server worden geladen, maar het is onmogelijk en zelfs ongewenst om iets extern te kunnen laden hoger dan je webroot.
Om die bestanden toch te kunnen laden zal je een phptje kunnen maken die die bestanden ophaalt en output. Let wel dat je dit heel streng valideerd, deze princiepes vragen snel om problemen en security issues
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Ypma