Flash hulp gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

19/08/2013 17:46:22
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die goed is in flash met actionscript 3 en die iemand hierbij wat uit kan leggen over hoe het werkt en hoe je dit het beste kunt doen.

Voor meer informatie graag een privé bericht.

Gr. Robert
Gewijzigd op 19/08/2013 18:12:27 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 09:42:52

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/08/2013 18:10:30
Quote Anchor link
Dan heb je meer kans in het gezochtforum. Ik verhuis het topic even...

Ik ben overigens wel nieuwsgierig waar je het voor nodig hebt. Veel dingen kan je tegenwoordig met HTML5, CSS3 en Canvas doen, en de ondersteuning wordt ook steeds breder.

Misschien krijg je hier wat gerichtere reacties als je je wat meer uitwijdt.
Gewijzigd op 19/08/2013 18:14:07 door - Ariën -

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

19/08/2013 18:23:57
Quote Anchor link
- Aar - op 19/08/2013 18:10:30:
Ik ben overigens wel nieuwsgierig waar je het voor nodig hebt. Veel dingen kan je tegenwoordig met HTML5, CSS3 en Canvas doen, en de ondersteuning wordt ook steeds breder.

Foei Aar: vergeet Jquery niet! ;-)

Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

19/08/2013 18:25:36
Quote Anchor link
Het heeft niks met de technologie zelf te maken, mijn vriendin is een opleiding aan het doen en heeft een examen flash over 2 dagen. Echter komt zij er niet goed uit en heb ik er te weinig verstand van dus zoek ik iemand die kan helpen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/08/2013 18:47:45
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 19/08/2013 18:23:57:
- Aar - op 19/08/2013 18:10:30:

Foei Aar: vergeet Jquery niet! ;-)

Dat is een framework, niet verplicht, maar alles kan ook zonder jQuery. Tenzij je het even snel wilt doen of min mogelijk eigen geschreven code wilt.

Terug naar Robert, heeft ze eigenlijk geen studieboeken dan? ;-)
Gewoon iets wat ik me afvraag....
Gewijzigd op 19/08/2013 18:48:09 door - Ariën -

Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

19/08/2013 18:48:54
Quote Anchor link
Nee niet hiervan

Jeroen VD

Jeroen VD

19/08/2013 18:53:18
Quote Anchor link
ze zal vast oefenopdrachten oid hebben gekregen, maak die! je leert het beste van het doen.

Robert Wazzaa

Robert Wazzaa

19/08/2013 18:54:42
Quote Anchor link
Hey jeroen, dat weet ik zijn we ook allemaal mee bezig, maar dat is het punt ook niet, ik moet iemand hebben die flash kent, en die kan vertellen waarom iets wel en niet werkt, een opdracht doet dat niet ;)

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

19/08/2013 19:00:51
Quote Anchor link
Niet om lullig te doen, maar toen ik op school zat was er altijd een man of vrouw waarvan ik het vermoeden had dat die voor die aanwezig gewoon betaald kreeg. De meeste mensen noemde deze persoon een docent(e)...

Is dit een school zonder docenten?

Jeroen VD

Jeroen VD

19/08/2013 19:01:40
Quote Anchor link
misschien een flash forum? hier zitten niet veel flashers

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.