Flash hulp gezocht
Ik ben op zoek naar iemand die goed is in flash met actionscript 3 en die iemand hierbij wat uit kan leggen over hoe het werkt en hoe je dit het beste kunt doen.
Voor meer informatie graag een privé bericht.
Gr. Robert
Gewijzigd op 19/08/2013 18:12:27 door - Ariën -
gezochtforum. Ik verhuis het topic even...
Ik ben overigens wel nieuwsgierig waar je het voor nodig hebt. Veel dingen kan je tegenwoordig met HTML5, CSS3 en Canvas doen, en de ondersteuning wordt ook steeds breder.
Misschien krijg je hier wat gerichtere reacties als je je wat meer uitwijdt.
Dan heb je meer kans in het Ik ben overigens wel nieuwsgierig waar je het voor nodig hebt. Veel dingen kan je tegenwoordig met HTML5, CSS3 en Canvas doen, en de ondersteuning wordt ook steeds breder.
Misschien krijg je hier wat gerichtere reacties als je je wat meer uitwijdt.
Gewijzigd op 19/08/2013 18:14:07 door - Ariën -
- Aar - op 19/08/2013 18:10:30:
Ik ben overigens wel nieuwsgierig waar je het voor nodig hebt. Veel dingen kan je tegenwoordig met HTML5, CSS3 en Canvas doen, en de ondersteuning wordt ook steeds breder.
Foei Aar: vergeet Jquery niet! ;-)
Het heeft niks met de technologie zelf te maken, mijn vriendin is een opleiding aan het doen en heeft een examen flash over 2 dagen. Echter komt zij er niet goed uit en heb ik er te weinig verstand van dus zoek ik iemand die kan helpen.
Bas IJzelendoorn op 19/08/2013 18:23:57:
- Aar - op 19/08/2013 18:10:30:
Dat is een framework, niet verplicht, maar alles kan ook zonder jQuery. Tenzij je het even snel wilt doen of min mogelijk eigen geschreven code wilt.
Terug naar Robert, heeft ze eigenlijk geen studieboeken dan? ;-)
Gewoon iets wat ik me afvraag....
Gewijzigd op 19/08/2013 18:48:09 door - Ariën -
Nee niet hiervan
ze zal vast oefenopdrachten oid hebben gekregen, maak die! je leert het beste van het doen.
Hey jeroen, dat weet ik zijn we ook allemaal mee bezig, maar dat is het punt ook niet, ik moet iemand hebben die flash kent, en die kan vertellen waarom iets wel en niet werkt, een opdracht doet dat niet ;)
Is dit een school zonder docenten?
misschien een flash forum? hier zitten niet veel flashers