FLASH + PHP ( Table Probleempje )

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Infinite

infinite

13/04/2005 16:02:00
Quote Anchor link
Hi Allemaal !

Kheb een probleempje... ik heb zojuist een website gemaakt met flash ( interface ) en het menu in PHP

* De Flashfile heb ik bovenaan geplaatst ( interface van de website ) en in een table gestopt

* het menu zit precies onder de flashfile en zit ook in een table.

Als ik dan mn venster verklein en naar links sleep dan zie ik dat alles gewoon netjes opschuift ennaar links gaat..

maar zodra ik iets verder ga zie ik dat het venster OVER de flashfile heen gaat ( logisch )
maar dat het menu dan mooi verder naar links gaat.
en dat is het gene wat ik eigenlijk juist niet moet hebben

ik wil dat het menu even gelijk blijft bij de flashfile en dattie niet verder wordt verschoven.

voor een SCREENIE van mn bug visit here:

http://www.image2host.com/t.php?img=36ce89c6af.jpg

ALVAST MN GROOTSTE DANK AAN JULLIE !!!

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 22:25:44

Willem

Willem

13/04/2005 16:34:00
Quote Anchor link
Misschien kan je de header in 3 delen knippen en dat dan in een tabel met 3 kolommen stoppen.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

13/04/2005 16:43:00
Quote Anchor link
Je moet de tabel op x pixels vanaf links neerzetten (CSS), waarbij x de breedte is van de pagina-marge (linker pagina-marge) plus het stuk van de Flash-animatie die 'uitsteekt'.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
+----------+
| [===[=]==|
| [b]x[/b]   [=]  |
+----------+

Snappie? :)

Edit:
Ik heb hier geen grafisch progje om het duidelijk te maken d.m.v. jouw screenie te bewerken.

Elwin
Gewijzigd op 13/04/2005 16:44:00 door Elwin - Fratsloos

13/04/2005 17:03:00
Quote Anchor link
Je kunt gebruik maken van een div die kun je namelijk mooi centreren, en in die div kun je de tabellen centreren zoals je wilt dan heb je geen problemen meer

In de Div taag geef je simpel weg de css class mee en dan kun je gewoon je css aanpassen

zie www.marktalmelo.nl/test

13/04/2005 17:39:00
Quote Anchor link
Hi
Sorry maar ik kom hiermee niet echt verder :( :(
hebben jullie de code die je daarvoor moet zetten of wijziging die ik aan moet brengen ?
kheb echt alles geprobeerd..
bedankt voor de posts btw en hulp.
thnx..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.