flash + php tutorial

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Michel W

Michel W

12/02/2009 15:14:00
Quote Anchor link
hey mensen,

Ik ben momenteel bezig met het stoeien met flash uit CS4.. maar ik zit met het volgende.

Ik wil graag waarden vanuit het flash element gebruiken op een andere pagina.

dus zoiets:
pagina.php
//formulier
veld a
veld b
flash element waarde a
flash element waarde b
button verstuur
//einde formulier

maar nu wil ik graag dat als ik op de knop verstuur klik ik een post do en dat de waarde uit het flashelement meegenomen wordt.

Wat ook mag is een tutorial waarmee ik flash en php een post script kan uitvoeren.

heeft iemand enig idee? Ik heb al wat rond gekeken maar vond het er vrij ingewikkeld uitzien. Is er niet ergens iets van: we posten 1 text veld ?

gr
dp

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 23:42:09

Pieter Jansen

Pieter Jansen

12/02/2009 16:00:00
Quote Anchor link
Sja, dan ga je de POST gegevens vanuit flash uitlezen in PHP. Op zich is dit niet heel moeilijk. Ik heb er zelf een paar keer mee moeten werken.. Maar het is me niet gelukt zonder tuts.

Ondersteuning krijgen voor Flash is alleen erg moeilijk. Er zijn geen goede forums waar je op terecht kunt ( althans.. niet in Nederlands) dus ik raad je aan eens een kijkje te nemen op nettuts.com Hier staan echt heel goede tuts op. Hier heb ik m`n tut gevolgd voor het werken met PHP en Flash .

Er is ook een screencast bij. maar goed, dat moet je even op zoeken . .

Michel W

Michel W

14/02/2009 12:05:00
Quote Anchor link
thnx, ik had ook al wat gevonden maar zit op een andere pc momenteel. Post het ASAP wel ;)

BTW is van php naar flash moeilijk?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.