flying banner
Ik ben dus ingelogd... sluit de browser af... open een nieuwe browser... klik linksboven bij "Laatste forum berichten" op een topic... en.... zoef... er vlieft ineens een irritante banner over m'n scherm.
Gebeurt dat alleen bij mij of bij jullie ook?
kpn?
Dat is een script van coolconcepts.nl, gewoon blocken.
Ik denk dat het een foutje is.
Kan iemand van de CREW graag even opheldering geven?
Helaas niet, vannacht ook al een topic over gezien van ons intern..
Het is een goede manier om klanten weg te jagen.
Nog even en je komt in hetzelfde schuitje als HTML-site. Leuke site totdat je geen scroll kan doen zonder reclame te zien en vervolgens sterft het langzamerhand weg en als je dan nog even wacht is het zelfs verboden te reageren op berichten...
Chris op 18/07/2012 11:46:12:
Helaas niet, vannacht ook al een topic over gezien van ons intern..
Dankjewel en fijn dat iemand van de crew even iets laat weten.
Maar alle gekheid op een stokje... ik neem toch aan dat dit een foutje is? Ik heb vandaag al 5x die banner voorbij zien vliegen. Zeg alsjeblieft dat het een foutje is.
Ozzie, werkelijk waar geen idee. Bas is de enige die dit soort dingen kan doen..
Thanks Chris, ik heb Bas een berichtje gestuurd en gevraagd of hij in dit topic even wil reageren.
er was ook intern een topic wat ik voorbij zag vliegen en daar had Bas ook al niet op geantwoord ( althans nog niet ) ik denk dat hij nog niet op phphulp geweest is.
Bas, wat is het plan?
(is Bas op vakantie????)
Maar ik snap het nut niet van die pop-up website blokkeerdende banners, krijg je daar niet alleen geld voor per klik?
Er is echt niemand die op z'n banner klikt, vooral niet als er continu de zelfde voorbij komt. En als je op een laatste reactie klikt moet je eerst weer eens helemaal naar boven scrollen om dat irritante ding weg te klikken.
Daarom heeft Bas opeens de hele site 100px naar beneden geschoven voor een banner bovenin, het lay-out naar de knoppen gebracht voor een banner rechts, een account aangemaakt die automatisch reclame berichten post, de reacties bij tutorials/scripts/nieuwsberichten 200px naar beneden geschoven om daar reclame te plaatsen en nu heeft hij ook nog zo'n idiote pop-up gemaakt.
Sorry, maar is dat niet een beetje teveel van het goede. Als ik niet ingelogd ben, en dat ben ik vaak omdat de onthoudknop niet werkt, en ik klik op een topic dan is 2/3 van die pagina is tekst en 1/3 is gewoon reclame (pop-up nog niet meegerekend). Is dat echt wat Bas voor ons over heeft? Is het niet de bedoeling dat wij hier mensen helpen en dat mensen vragen stellen? Of is dat maar een klein bijzaakje?
En je gaat me toch niet vertellen dat Bas 1 dag voor zijn vakantie even zo'n pop-up heeft aangebracht en vervolgens weg is gegaan. Even een knallend einde van zijn werkjaar ofzo...
Gewijzigd op 20/07/2012 10:25:11 door Wouter J
En waarom continu de zelfde? Er is een groot verschil tussen subtiele reclame en de nieuwe KPN advertentie.
- SanThe - op 18/07/2012 11:20:49:
Ik heb geen enkele reclame op mijn scherm. Gewoon alles geblocked met Addblock Plus.
Iedere keer als ik nu naar deze site kom erger ik me kapot aan die irritante banner die ik telkens weer moet wegklikken. Vervolgens verandert bij mij ook nog eens het lettertype van de site. Echt niet goed dit. Moet ik dan gewoon maar minder vaak naar phphulp komen zodat ik geen last meer heb van die banner? Dat kan toch niet de bedoeling zijn...?
@SanThe: dat is een oplossing, maar ik heb daar geen zin in. We zitten notabene op een site waar de internet experts volop aanwezig zijn, en dan wordt er zo ongelofelijk knullerig omgegaan met het implementeren van advertenties. Laten we hopen dat Bas snel het licht ziet en die vervelende banner z.s.m. verwijdert.
- SanThe - op 18/07/2012 11:20:49:
Hier ook.
Redelijk waardeloos.
Had het al geblokkeerd (net als de andere reclames), maar toch lastig.
Quote:
Laten we hopen dat Bas snel het licht ziet en die vervelende banner z.s.m. verwijdert.
Ach, die hoop heb ik al opgegeven. Die banner aan de bovenkant, die was er toch ook maar 'tijdelijk' even 'als test'? Die was toch ook op de vreselijkste plaats neergezet? Daar hadden we toch ook 101 andere oplossingen gegeven? Daar heeft Bas toch ook nooit van zich laten horen? Die staat er nu toch ook nog steeds?
En ja, er zijn nu 3 oplossingen:
1) Allemaal firefox gebruiken en Addblock installeren
2) Weinig of niet meer op deze site komen
3) Die pop-up negeren en je er niet aan ergeren
Helaas is er maar 1 oplossing geschikt voor mij...
Zelfs de berichten van die reclame-dingen kan je weghalen ;).