fopen probleem...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Front-end developer wanted! (Angular, React, Vue.j

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/02/2006 12:59:00
Quote Anchor link
Even een gok:

start > instellingen > configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer

Aan de linkerkant:

services en toepassingen > services

bij mij staat er wampapache tussen. Als ik via een rechtsklik de eigenschappen bekijk, kan ik op het tabblad aanmelden behalve "aanmelden als lokale systeemaccount" ook een andere account opgeven, bijvoorbeeld een administrator account.

Geen idee of het werkt :-)

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 00:54:42

- SanThe -

- SanThe -

22/02/2006 13:06:00
Quote Anchor link
In die richting zal je moeten zoeken lijkt mij.

Nofx nofx

nofx nofx

22/02/2006 13:10:00
Quote Anchor link
Ik heb het gevonden, het is me alleen nog niet gelukt.
Ik moet apache dus rechten geven. Hier staat hoe alleen kom ik er echt niet uit.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan doen?
Zir op Windows 2000

Druk CTRL+F en zoek op LocalSystem
Dan kom je bij het stuk dat ik bedoel.

http://httpd.apache.org/docs/2.0/platform/windows.html

Nofx nofx

nofx nofx

22/02/2006 13:14:00
Quote Anchor link
ow sorry had de berichten hier nog niet gezien

@jan
ben nu aan het proberen wat je zei

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/02/2006 13:22:00
Quote Anchor link
Denk dat het daarmee wel kan, maar denk ook dat Apache bij jouw niet werkt, als die andere PC uit staat.
Dus dat je elke keer van gebruiker zou moeten switchen...

Nofx nofx

nofx nofx

22/02/2006 13:28:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
Denk dat het daarmee wel kan, maar denk ook dat Apache bij jouw niet werkt, als die andere PC uit staat.
Dus dat je elke keer van gebruiker zou moeten switchen...

Hoebedoel je? Apache draait op mijn pc....

Ik heb het geprobeerd via services, ik laat apache aanmelden als de gebruiker waarme ik inlog op deze pc.
Als ik het nu probeer krijg ik de volgende error.
Ik weet trouwens zeker dat het niet aan me php code ligt want die doet het wel als ik naar de C:\ schijf wil schrijven.

Warning: fopen(Q://gghjh.txt): failed to open stream: Invalid argument in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\test2.php on line 4

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\test2.php on line 5

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\test2.php on line 6

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/02/2006 13:31:00
Quote Anchor link
Op windows moet je backslashes gebruiken, dus niet
fopen(Q://gghjh.txt). Bovendien gebruik je geen quotes.
Dus:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
fopen ("Q:\\\\gghjh.txt");
?>
Gewijzigd op 22/02/2006 13:31:00 door Jan Koehoorn

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/02/2006 13:33:00
Quote Anchor link
nofx:
Hoebedoel je? Apache draait op mijn pc....

Ik bedoel, hij draait Apache nu via het account van de andere PC, dus als die uit staat, snapt jouw Apache niet meer hoe hoe moet werken.
Maar misschien pakt hij dan wel automatisch system...

- SanThe -

- SanThe -

22/02/2006 13:35:00
Quote Anchor link
@Jan: Als je een letter gebruikt heb je maar één \ en geëscaped dus \\ nodig.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/02/2006 13:37:00
Quote Anchor link
SanThe:
@Jan: Als je een letter gebruikt heb je maar één en geëscaped dus \ nodig.

Klopt, ik zat nog met die \\map\bestand van net in mijn hoofd.

Nofx nofx

nofx nofx

22/02/2006 13:44:00
Quote Anchor link
Dubbele // werken altijd voormij. Je kan ook \\ gebruiken als het op je eigen pc moet komen dan maakt het niet zoveel uit.
Maar nog iets, het is me eindelijk gelukt :D

Het moest toch via services, ik moest mijn account selecteren uit een andere lijst en toen werkte het wel :)
Dus heel erg bedankt iedereen die me heeft geholpen! Ik was er anders nooit zelf uitgekomen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/02/2006 13:45:00
Quote Anchor link
Kijk da's mooi :-)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/02/2006 13:54:00
Quote Anchor link
/me schaamt zich

Las een beetje schuin, Admin account dus... Niet account op andere PC...

Willem vp

Willem vp

22/02/2006 15:55:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
Bij mij draait Apache onder System (Ctrl+Alt+Del -> Processen)

Maar hoe je dat zou kunnen veranderen? Geen idee...
Bij mij draait hij als service, dus misschien kan het dan wel helemaal niet...
Wellicht ten overvloede, maar het SYSTEM account op een Windows-machine heeft *of* toegang tot toetsenbord/beeldscherm, *of* toegang tot het netwerk. Beide kan niet, in verband met veiligheidsrisico's.

Als je naar My Computer -> Computer Management -> Services and Applications gaat (ik gebruik geen Nederlandstalige besturingssystemen, dus ik heb geen flauw idee hoe dat op een Nederlandse Windows heet ;-) ) en je dubbelklikt op de Apache-service, krijg je een instellingen-dialoog. Klik je daar op de Log On tab, dan kun je aangeven onder welk service account Apache moet draaien.

Je kunt dan twee dingen doen:

1) Local System account aan laten staan en de checkbox "Allow service to interact with desktop" uitzetten.

2) Een user account plus wachtwoord opgeven waaronder Apache ingelogd moet zijn.

In beide gevallen geldt dat je daarna de service moet herstarten. Daarna heeft Apache in principe toegang tot het netwerk (mits de permissies van je shares e.d. goed zijn ingesteld uiteraard).

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.