Form koppelen aan class

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander Heuv

Sander Heuv

22/10/2011 20:09:43
Quote Anchor link
hallo,
Ik ben een beginnend programmeur en ik ben pas begonnen met OOP. Maar hier is het volgende probleem.

Ik heb een form die alles wegschrijft naar de database D.M.V een query. maar nu ik OOP aan het proberen ben, heb ik de query in een class gezet. (klacht_class.php | class klacht{ public function crieer_klacht(){

maar hier mijn vraag.
als ik het niet OOP doe dan verbind je het formulier met de query met dit regeltje code.
<form method='post' action='formulier.PHP'>

maar hoe gaat dit als ik het OOP doe?

alvast enorm bedankt

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 02:55:52

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2011 20:45:42
Quote Anchor link
Je verbindt hier helemaal niks met een query. Het enige wat er hier gebeurt is dat de data uit het formulier naar formulier.PHP wordt gestuurd. Wat er verder mee gebeurt, OOP of niet, staat in dat bestandje.

Sander Heuv

Sander Heuv

22/10/2011 20:50:42
Quote Anchor link
ok dus als ik het goed begrijp verwijst formulier.PHP puur naar de pagina waar de rest van de code wordt uitgevoerd. dus uiteindelijk wordt het
<form method='post' action='klacht_class.PHP'> ?

- SanThe -

- SanThe -

22/10/2011 20:55:18
Quote Anchor link
Bij action vul je de bestandsnaam in van het bestand dat de input verder moet verwerken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.