Form met EIGEN Attachement
John Doe SN
03/01/2010 19:00:00Ik ben op zoek naar een formulier afhandeling waarbij ik een eigen PDF document mee kan zenden.
Verder is het handig als je gewoon gebruik kan maken van de verschillende FORM onderdelen zoals checkboxes, radio buttons etc.
Het zou helemaal geweldig worden als je op basis van bepaalde keuzes in bijvoorbeeld list items extra velden kan tonen Bijvoorbeeld Overige selecteren en dan een invul veld voor overige.
Maar in eerste instantie ben ik al blij als iemand me kan wijzen naar een formulier afhandeling waarbij ik een eigen attachement kan meezenden.
Verder is het handig als je gewoon gebruik kan maken van de verschillende FORM onderdelen zoals checkboxes, radio buttons etc.
Het zou helemaal geweldig worden als je op basis van bepaalde keuzes in bijvoorbeeld list items extra velden kan tonen Bijvoorbeeld Overige selecteren en dan een invul veld voor overige.
Maar in eerste instantie ben ik al blij als iemand me kan wijzen naar een formulier afhandeling waarbij ik een eigen attachement kan meezenden.
PHP hulp
08/11/2024 19:41:35Pepijn
03/01/2010 19:30:00John Doe SN
03/01/2010 19:44:00De bedoeling van het script is als volgt.
De website bezoeker meldt zich via een form aan voor een event.
Voor het bezoeken van een event gelden regels.
Deze regels staan op een PDF document.
De regels moeten met de formulierverwerking meeverzonden worden naar de gebruiker als bevestiging.
Dat ik bij de mail ook telkens dit bestand krijg is niet relevant.
Alles wat ik op het net vindt is gericht op documenten die de form invuller kan selecteren, dat zoek ik nu net niet.
De website bezoeker meldt zich via een form aan voor een event.
Voor het bezoeken van een event gelden regels.
Deze regels staan op een PDF document.
De regels moeten met de formulierverwerking meeverzonden worden naar de gebruiker als bevestiging.
Dat ik bij de mail ook telkens dit bestand krijg is niet relevant.
Alles wat ik op het net vindt is gericht op documenten die de form invuller kan selecteren, dat zoek ik nu net niet.