form naar forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sander

Sander

19/01/2008 21:39:00
Quote Anchor link
hallo,
ik heb een kleine site, met een subdomain erin.
nu heb ik een form dat staat in dat subdomain zoal hier een vb. (url is een vb)
http://subdomain.hoofdomain.com

met een forum op, http://hoofdomain.com/forum

Die form die momenteel op het subdomain staat verzend nu een e-mail naar mijn persoonlijk adres.
nu had ik graag gehad dat de form ook een kopietje op het forum zou posten.

ik heb al eens google afgezocht en ben tot de vast stelling gekomen dat het mogelijk is maar hoe weet ik niet precies ...

Kan iemand mij helpen ?

Alvast bedankt !

edit. ik werk met een phpbb2 forum (ik dacht dat dit misschien handig zou kunnen zijn)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Sander

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 21:03:25

Joren de Wit

Joren de Wit

19/01/2008 22:05:00
Quote Anchor link
Je zult de PHP code voor het plaatsen van een bericht op je forum uit de code van phpBB zien te halen. Vervolgens zul je die code in je eigen scriptje moeten gebruiken...

Sander

Sander

19/01/2008 22:16:00
Quote Anchor link
ok dankje blanche, ik zal proberen.
Ik zal wel eventjes zoet zijn, het lijkt me een ingewikkeld scriptje te zijn ...

ik zal proberen. ik zal iets laten weten.

Sander

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/01/2008 22:17:00
Quote Anchor link
PHPBB is in OOP geprogrammeerd, dat is redelijk moeilijk voor een beginner. Ik zou eerst kijken naar de tabel structuur van PHPBB en dan kijken naar de query's van PHPBB. Dan zal het al aardig gaan.

Sander

Sander

19/01/2008 22:20:00
Quote Anchor link
Tommy schreef op 19.01.2008 22:17:
PHPBB is in OOP geprogrammeerd, dat is redelijk moeilijk voor een beginner. Ik zou eerst kijken naar de tabel structuur van PHPBB en dan kijken naar de query's van PHPBB. Dan zal het al aardig gaan.

hmm zal ik ook proberen.
ben nog maar een beginner inderdaad, ik ben nog maar in het midden van mijn eerste php boek :)
bedankt tommy

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

19/01/2008 22:23:00
Quote Anchor link
T was niet aanvallend bedoelt ofzo, of beledigend. PHP boek heb je niet nodig. Google en PHP.Net, daar kun je alles op vinden, als je maar met de goede woorden zoekt :)

Sander

Sander

19/01/2008 22:53:00
Quote Anchor link
weet ik wel ;)
het was meer bedoeld zodat de mensen die hier iets willen poste het niet te moeilijk ofzo moeten maken omdat ik mss niet alles zal begrijpen omdat ik juist nog maar de basis ken :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.