form verwerking
mvg
Bijvoorbeeld:
die gegevens worden dan doorgestuurd (via een submit knop) de gegevens worden doorgestuurd(via php), maar natuurlijk zijn die tekstvakken daarna terug leeg
Edit:
: ondertussen heb ik blijkbaar reeds antwoord :)
bedankt!
bedankt!
Gewijzigd op 18/03/2005 09:57:00 door Moony
Werkt het ook nog? Tis nog ochtend, kdenk nog niet zo helder :P
Die gebruik ik ook altijd.. :D
Elwin
">)
dus als ik
//waarde in formulier weergeven
<input type="text......
gebruik dan zal er terug een nieuw tekstvak aangemaakt worden op die pagina met daarin die waarde. maw dan heb ik vb op die pagina 2 keer het veld naam na de post, 1 keer leeg en 1 keer wel ingevuld
alvast bedankt voor de moeite
oh ja was ik vergeten melden: ik verwijs terug naar dezelfde pagina (<form method="post" action="dus als ik
//waarde in formulier weergeven
<input type="text......
gebruik dan zal er terug een nieuw tekstvak aangemaakt worden op die pagina met daarin die waarde. maw dan heb ik vb op die pagina 2 keer het veld naam na de post, 1 keer leeg en 1 keer wel ingevuld
alvast bedankt voor de moeite
Gewijzigd op 18/03/2005 10:15:00 door Moony
denk wel dat ik het op een behoorlijk omslachtige manier opgelost heb maar kom.
voor de geïntereseerden
ik heb via
if(isset($_POST["txtdag"]))
gewerkt om te checken of deze gedeclareerd is. indien niet ( = eerste kaar pagin ingeladen) maak ik alle tekstvakken aan maar zet ik ze leeg
na de post zal weer gekeken worden of txtdag gedeclareed is, deze is nu wel gedeclareerd en zet ik in de if structuur nieuwe txtvelden met de waarden erin. ( beetje omslachtig denk ik toch aangezien ik diezelfde txt-velden 1 keer in de if-structuur aanmaak en 1 keer in de else-structuur)
eenvoudiger oplossingen zijn ook nog steeds welkom but in the meanwhile los ik het zo wel op :)
Gewijzigd op 18/03/2005 11:09:00 door Moony