form zonder verzendknop
Zal even uitleggen wat me bedoeling is. Ik heb enkel voorwaarden gemaakt met if en else. En als de voorwaarden kloppen zou er een automatisch formulier moeten verzonden worden. Is dit mogelijk?
Gewijzigd op 29/11/2012 15:50:43 door - Ariën -
Het zou verzonden worden met hidden variabelen. Ik heb al geprobeert te werken met refresh maar dit werkt niet.
... maar wat je echt vraagt ...
Ja, kan ook; geen probleem. Ik denk aan twee mogelijkheden:
- Je kan een button maken die er uit ziet als een checkbox. <input type="image"> en dan een image van een checkbox ... (maar dat is een beetje vals spelen)
- Met javascript.
Toon eens je formulier; dan toon ik wat je kan toevoegen om dit laatste uit te voeren.
Ik kijk in een tabel(database) hoeveel rijen er aanwezig zijn, als er meer dan 1 rij is moet hij de verschillende rijen tonen in een formulier waaruit je dan kan kiezen en doorschakelt naar de volgende pagina (tot hier werkt dit prefect), maar nu komt het; ik had graag gehad wanneer er maar 1 rij aanwezig is dat hij automatisch doorschakelt naar de volgende pagina en de waarde uit die rij mee neemt; maar hiervoor vindt ik geen oplossing.
iemand typed 1 letter ( dus zijn bericht is nog niet af ) en het word al verzonden?
Dat zou een beetje jammer zijn :p
Marco, je leest niet goed hij typt niks hij selecteer een box en daar gaat het niet om het gaat erom dat de gebruiker meteen wordt doorgestuurd als er maar 1 optie is.