formulier met iDeal?
Maargoed misschien is het sneller als iemand het met kennis het afmaakt. Ik weet niet of je een prijsindicatie hebt wat het me gaat kosten als jij het afmaakt?
iDEAL vergelijking. Voordeel is wel dat je het volledig kunt automatiseren.
Ik wil wel wat maken, maar ik draai het om. Kom jij maar met een leuk bedrag wat je er voor over hebt, dan zeg ik wel of ik bereid ben om het daar voor te doen.
Die bestanden heeft Pholeron er gewoon bijzitten, je hebt echter een iDEAL account nodig bij je bank. Je kunt het ook zonder iDEAL account doen via bijvoorbeeld Mollie (zoals mijn voorbeeld) maar dan ben je ongeveer 1 euro per transactie kwijt in tegenstelling tot de kosten van een eigen account, zie de Ik wil wel wat maken, maar ik draai het om. Kom jij maar met een leuk bedrag wat je er voor over hebt, dan zeg ik wel of ik bereid ben om het daar voor te doen.
Og, ik had die koppelingen onderaan helemaal niet gezien. Dan ga ik daar eerst even mee verder. bedankt
Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /mnt/web1/40/34/51663234/htdocs/klanten/versteegh/betaalmodule/ideal.cls.php on line 15
hoe kan dat aangezien de demo wel gewoon goed werkt?
Gelieve Niet Bumpen::
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door rob Tel
En je hebt wel een server met PHP5?
gek, want op strato staat bij php5 een vinkje. zal hun dan maar contacten?
mvg
Je kunt in je administratiepaneel van Strato (Plesk? C-panel? Wat gebruiken ze?) waarschijnlijk aangeven dat je PHP5 wilt gebruiken.
bedankt voor al je reacties;) heeft dat dan geen vervolg voor de werking van andere scripts die ik op mn server draai? ik bedoel waarom is php5 niet standaard geactiveerd?
Waarschijnlijk is het niet standaard geactiveerd omdat sommige mensen te beroerd zijn om (slechte) scripts van voor 2001 te wijzigen. Mensen die $var gebruiken ipv $_POST['var'].