Formulier met status

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nick

Nick

30/11/2009 16:08:00
Quote Anchor link
Ik zoek nu al een tijdje voor iets, maar kan het niet vinden. Ik wil voor thuis even een script hebben waarmee iemand een formulier invult (een soort contact form) en dat word in een algemene pagina gezet (de main page zeg maar) en daar staat dan ook de status bij, zo kunnen ze makkelijk zien hoever het is.

Hier even een voorbeeld.

Op een pagina kan iemand iets aanvragen (dit is voor thuisgebruik). Ze vullen het formulier in met wat gegevens etc... En dan word dat verstuurd naar een algemene pagina. Als dit verstuurd is krijgt het automatisch de status ''wachten'' bijvoorbeeld.
Ik kan ergens inloggen en zo de status aanpassen naar ''in behandeling'' oid.

Dan zou er op de algemene pagina dus zoiets staan:

Naam: Aanvraag: Status extra info
Piet iets hier In behandeling kan ik invullen

heeft iemand zoiets ooit gezien, of is dit te maken?
Erg bedankt alvast, mocht het niet lukken jammer dan.

Met vriendelijke groet,

Nick
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 21:53:02

Daniel H

Daniel H

30/11/2009 17:47:00
Quote Anchor link
Dit is zeker te maken, dit lijkt me het makkelijkste met een MySQL database. heb je een database tot je beschikking? en wat kan je zelf, waar wil je precies hulp mee?

Nick

Nick

30/11/2009 18:05:00
Quote Anchor link
MySQL is geen probleem, zelf kan ik nog weinig helaas... Wil het wel erg graag leren. Ben ook redelijk vaak bezig met codes bekijken als ik nieuw script gevonden heb. Even zien hoe alles werkt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.